Mô tả công việc
1.Main responsibilities
Monitors competitors’ activities and assists in marketing intelligence
Refers sales leads to appropriate personnel within Vias Hotel Vung tau
Sells to new, existing and prospective customers considering goals set forth in the sales strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business
Services existing business through management of account bases
Sell all facets of the hotel
Manage the corporate head office and the preferred hotel history for that company
Develop and maintain a regular pattern of sales calls, meeting with principals of target market
Provides direction on, and conducts market research and analysis
Develops and maintains contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/convention bureau, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to hotel business as the Areas which are divided by DOSM
Builds profile within local market place through attendance at various events and local market place
Conduct client interviews
Entertain clients
Plan and conduct familiarization tours and site inspections
Travel when required to promote the hotel and develop potential business
Monitors existing business and inputs into sales strategy meetings to maximize business
Grows existing business and establishes and pursues leads which will develop business
Interfaces with operations on a timely basis
Initiates and prepares tenders for business
Assesses sales and marketing data
Assists with the preparation of new products and services
Assists in the evaluation of sales and marketing activities
Analyses sales mix and likely impact on hotel goals
Implement direction from Director of Sales and Marketing.
Liaison with advertising agency
Stock control of collateral
Collateral input
Execute advertising/creative briefs in a timely manner
Works with superior on manpower planning and management needs
Works with superior in the preparation and management of the Department’s budget
Quyền lợi được hưởng
- Được làm việc trong môi trường chuyên nghiệp.
- Thu nhập hấp dẫn
Yêu cầu công việc
1. General requirements
•2 years related experience or an equivalent combination of education and experience
•Excellent skills In Customer Service and Public Relations.
•Leadership and well organized.
•IT skills: good in Microsoft office.
• English: good writing and communication skills.
2. Qualifications
-Bachelor’s degree or Diploma in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
Yêu cầu hồ sơ
Ứng tuyển trực tiếp qua hoteljob.vn
Nộp hồ sơ trực tiếp: 179 Thùy Vân, Phường 8, TP Vũng Tàu
Phone: 0986 957 719
Công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài, góp vốn bởi Công ty TNHH Dược Phẩm Shin Poong (Hàn Quốc) và Tập Đoàn Quốc Tế .
Đặt cam kết “Vì sức khỏe mọi người” vào từng sản phẩm, Shinpoong Pharma không ngừng nỗ lực tạo nên những giải pháp toàn diện về sức khỏe dựa trên gần 60 năm nghiên cứu khoa học, thành tựu về công nghệ và nguyên liệu tuyển chọn từ các chuyên gia hàng đầu tại Hàn Quốc và Việt Nam.
Đồng hành và thấu hiểu nhu cầu về sức khoẻ của người Việt, mỗi sản phẩm của chúng tôi đều được tối ưu hoá để giúp bạn sống trọn vẹn nhất trong từng giai đoạn hành trình sức khoẻ của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp theo luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Phối hợp với các thành viên của Phòng Nhân Sự tổ chức các sự kiện chung của công ty như: tiệc cuối năm, chương trình khám sức khoẻ hàng năm, du lịch, Team Building,…
- Cơ hội du lịch Hàn Quốc hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập bởi một trong Công Ty Dược Phẩm có bề dày lịch sử lâu đời tại Hàn Quốc - Shin Poong Pharm Co.Ltd (1962)
Mission
Cùng với Shin Poong Pharm Co.Ltd góp phần vào sứ mệnh thúc đẩy sức khỏe cộng đồng trên toàn cầu, phát triển và nâng cao hơn nữa các công nghệ tiên tiến vì sức khỏe bằng cam kết về R&D nghiêm ngặt và Bền bỉ.