Mô tả công việc
Role Description
This is a full- time on- site role as an Omni Operation Manager at Seedcom in Ho Chi Minh City. The Omni Channel Operation Manager will be responsible for managing channel sales, channel partners, sales activities, customer service, and sales management on a day- to- day basis.
Online sale management
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- Make the sale plan base on MD&039;s plan, Operation Plan to achieve the target.
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app.
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior.
Manpower management
- Make solution for sufficient manpower during business in ad- hoc situations.
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
- Build and promote team work spirit.
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule.
Expense control
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using.
- Provide tools to optimize delivery costs.
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities.
Other duties
- Opening & closing Store.
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal.
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager.
Yêu cầu công việc
Qualifications:
- Good communication skill
- Service orientation
- Prefer 5 years experience as the same position
- University degree
- Have good understanding of the needs of customers
- Have a polite, tactful and friendly attitude
Quyền lợi
Benefits:
Competitive salary
Opportunity for professional growth and development
Dynamic and collaborative work environment
Health insurance and other benefit
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-12 02:25:02
Goldmark Oakham đã có 75 năm phát triển thương hiệu thành công tại nhiều quốc gia trên thế giới và được giới mộ điệu toàn cầu vô cùng yêu mến. COO Lê Mỹ Nhàn là người đưa tập đoàn Goldmark Oakham - thương hiệu trang sức và chế tác kim cương uy tín nhất trên thế giới đến Việt Nam.
Trong bối cảnh sản lượng kim cương trên thế giới đang dần cạn kiệt, việc sở hữu một viên kim cương hoặc một bộ trang sức kim cương độc đáo, có độ tinh khiết cao của nhà Goldmark Oakham là bước đầu tư vô cùng thông minh mà giới thượng lưu Việt đang hướng tới. Hiện nay bên cạnh kim cương trắng trong suốt, giới thượng lưu Việt còn vô cùng ấn tượng với bộ sưu tập kim cương linh hồn quý hiếm, đa màu sắc của Goldmark Oakham. Bước đi này được xem là "tư duy đón đầu của những người giàu", bởi lẽ khi kim cương càng sở hữu màu sắc hấp dẫn thì giá trị sẽ được nâng lên một tầm cao mới. Với độ quý hiếm mà kim cương Goldmark đang sở hữu, nhà đầu tư hoàn toàn có thể chạm tay đến những vùng đất lợi nhuận vô cùng "màu mỡ".
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan, du lịch cùng công ty hàng năm..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 08/08/2022
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng