Việc làm Goldmark Oakham Co., Ltd

Cập nhật 21/09/2024 18:41
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH GOLDMARK OAKHAM
HCM - Operation Manager (Lush)
Goldmark Oakham Co., Ltd
30 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: 30 - 38 triệu
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 27/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Shop Development Visits and Calls

● Conducting a two-day development visit so that each manager receives one per year.

● Measuring the Customer Experience and Communication skills demonstrated by the manager and team.

● Using the development visit guidelines to support the delivery of tailor-made learning, coaching and feedback to managers based on key areas of potential.

● Completing relevant paperwork and following up on actions set in a timely manner.

Probation Reviews

● Conducting a one-day review at the end of a new manager’s probation period to evaluate the Customer Experience and Communication skills expected on the back of New Manager Training.

● Completing review form paperwork and following up on actions set at a review in a timely manner.

Training Shops and New Manager Training

● Communicating and coordinating new manager training plans with training shop managers.

● Maintaining the ‘New Manager Training’ guidelines to ensure the training is always up-to-date, relevant and effective.

● Reviewing and developing training shop managers.

● Monitoring the performance of the training shops.

Candy Shop Feedback / Duo visits

● Communicating Mystery Shopper Reports to shop Management teams.

● Visiting 1 star shops to offer support within two weeks of receiving the Mystery Shopper Report.

● Observing Customer experience and offering feedback and coaching.

● Review opportunities and set goals and targets with manager.

New Shop Openings / Relocations

● Customer experience, team and personal development support to manager before, during and after the opening / relocation of their shop.

Trainee Manager Development

● Supporting managers to develop their trainees with Online tools and a trainee checklist pack.

Performance Management

● Implementing and supporting managers through performance improvement plans when related to FOP’s.

Online Learning

● Identify learning needs through contact with Managers and opportunities highlighted in Mystery Shopper Report.

● Work as a collaborative with the Online Learning team on new ideas and projects to create effective and inspirational learning for managers.

Shop Cover/Holiday Log

● Keep up to date record of manager’s holiday.

● Support managers with shop cover.

Other Work

● Collaboration and communication with Retail Operations and People Support.

● To attend meetings as and when required.

● Any other tasks as required, depending on the needs of the team and business.

Yêu Cầu Công Việc

●        A proven success story in Retail Management, preferably experience in managing multiple stores or Country Retail Management.

●        Excellent Customer Service Skills and a passion for our customers.

●        Thorough knowledge of the Brand and its current Global direction.

●        Exceptional team player with proven ability to lead through influence and support.

●        Comprehensive financial understanding and business analytics.

●        Expertise in Coaching and Feedback.

●        Exceptional Training and Development Skills.

●        Effective Communication skills and presentation skills.

●        3 years Management experience in a Retail business including experience in a Support role.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
189 Dương Bá Trạc, Quận 8, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 30 - 45
  • Lương: 30 Tr - 38 Tr VND
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH GOLDMARK OAKHAM
Goldmark Oakham Co., Ltd Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
121 Quốc Hương, Phường Thảo Điền, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh

Goldmark Oakham đã có 75 năm phát triển thương hiệu thành công tại nhiều quốc gia trên thế giới và được giới mộ điệu toàn cầu vô cùng yêu mến. COO Lê Mỹ Nhàn là người đưa tập đoàn Goldmark Oakham - thương hiệu trang sức và chế tác kim cương uy tín nhất trên thế giới đến Việt Nam.

Trong bối cảnh sản lượng kim cương trên thế giới đang dần cạn kiệt, việc sở hữu một viên kim cương hoặc một bộ trang sức kim cương độc đáo, có độ tinh khiết cao của nhà Goldmark Oakham là bước đầu tư vô cùng thông minh mà giới thượng lưu Việt đang hướng tới. Hiện nay bên cạnh kim cương trắng trong suốt, giới thượng lưu Việt còn vô cùng ấn tượng với bộ sưu tập kim cương linh hồn quý hiếm, đa màu sắc của Goldmark Oakham. Bước đi này được xem là "tư duy đón đầu của những người giàu", bởi lẽ khi kim cương càng sở hữu màu sắc hấp dẫn thì giá trị sẽ được nâng lên một tầm cao mới. Với độ quý hiếm mà kim cương Goldmark đang sở hữu, nhà đầu tư hoàn toàn có thể chạm tay đến những vùng đất lợi nhuận vô cùng "màu mỡ". 

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH theo quy định

Các hoạt động ngoại khóa

  • Liên hoan, du lịch cùng công ty hàng năm..

Lịch sử thành lập

  • Ngày bắt đầu hoạt động: 08/08/2022

Mission

Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng

Những nghề phổ biến tại Goldmark Oakham Co., Ltd

Bạn làm việc tại Goldmark Oakham Co., Ltd? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Goldmark Oakham Co., Ltd

Goldmark Oakham Co., Ltd

Click để đánh giá