- Monitor key performance indicators for retail targets.
- Support brand activities (e.g private sales, private events, agents and ad-hoc activities) which is aligned with line manager.
- Analyze customer insight through on counter visit and give inputs to Brand Manager in designing dialogues for different customers group.
- Analyze sales reports and seek for feedback from counters (PBS, CC) to propose measures to achieve sales target.
- Supply and allocate products by weekly based on sales target and counter inventory
- Give input to Marketing team in localized marketing initial plan to prepare for Season/Initial ordering, following Marketing brief of HQ directions.
- Support marketing activities (launch plan, events, counter activities) in line with brand marketing calendar and strategy
- Plan and execute retail events while working closely with counters/stores to ensure seamless operation and making sure all the brand guidelines/standards are followed through
- Assist counters/stores in organizing counter activites, VIP events and instore experience
- Coordinate with Counter/Store Manager, Retail and Training Manager on Counter Operations and needs: POSM, publicity, visibility
- Planning, preparing and implementing Retail Events, counter activities and the training required for the artists particpating in the relevant activities
- Work closely with Brand Manager/International Makeup Artist/Training Manager in preparing for fashion shows, collaborations, VIP activities if any
- Consolidate and report event results
- Identify business opportunities, and suggest improvement areas.
- Lead corporate sales activities which is aligned with line manager
- Maintain quality relationships to external partners, agencies, VIP customers to understand, proactively take appropriate actions to market needs and provide win-win solutions to partners.
- Be a role model in brand image and personality driven by grooming, attitudes and knowledge towards others internally and externally to inspire and drive people aspirational.
- To execute ad-hoc operations or projects as requested by the Company
- To take other assignments from line manager
- Requirement:
Having previous experience working in MNCs, global corporations, and reputable high-end brands is an advantage.
Have a good understanding of business and cosmetics/beauty/personal care/fashion industry
Detail, well-organized
Business acumen, data mindset
Analytical thinking
Good communication (English & Vietnamese) & interpersonal skills.
Công ty TNHH JM được thành lập vào năm 2012 dưới hình thức pháp nhân đầu tư 100% vốn nước ngoài. Bắt đầu từ việc kinh doanh thiết bị y tế gia đình, nắm bắt được nhu cầu đa dạng và sự biến đổi liên tục của thị trường Việt Nam, chúng tôi đã liên kết về mặt công nghệ cùng với các nhà sản xuất hàng đầu Hàn Quốc để sản xuất OEM, đồng thời phân phối và kinh doanh những mặt hàng như hồng sâm Hàn Quốc, mỹ phẩm và thực phẩm chức năng tại Việt Nam.
Là doanh nghiệp đặt sự tin tưởng của người tiêu dùng cũng như sức khỏe của con người lên hàng đầu, JM Group luôn nỗ lực hết mình để theo đuổi mục tiêu đó trên con đường phát triển. Thông qua hệ thống phân phối và lưu thông hàng hóa, JM Group đang dần hoàn thiện mục tiêu thực tiễn hóa tầm quan trọng của việc chăm sóc sức khỏe con người với vai trò là cầu nối giao lưu văn hóa giữa Hàn Quốc và Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
- Là doanh nghiệp đặt sự tin tưởng của người tiêu dùng cũng như sức khỏe của con người lên hàng đầu, JM Group luôn nỗ lực hết mình để theo đuổi mục tiêu đó trên con đường phát triển. Thông qua hệ thống phân phối và lưu thông hàng hóa, JM Group đang dần hoàn thiện mục tiêu thực tiễn hóa tầm quan trọng của việc chăm sóc sức khỏe con người với vai trò là cầu nối giao lưu văn hóa giữa Hàn Quốc và Việt Nam.