Mô tả công việc
Digital Asset Management:
- Oversee the management and optimization of all digital assets, including website, social media platforms, and digital marketing campaigns.
- Ensure consistency in brand messaging and visuals across all digital channels.
- Regularly update content to keep it relevant and engaging for the audience.
Website Management:
- Monitor website performance using analytics tools, ensuring optimal user experience and identifying areas for improvement.
- Optimize website content for SEO to improve organic search rankings and increase traffic.
- Collaborate with web developers to implement new features and functionalities that enhance user engagement and drive conversions.
Social Media Strategy:
- Track and analyse social media metrics to measure the effectiveness of campaigns and make data- driven decisions.
- Develop and execute a comprehensive social media strategy to grow brand awareness and engage with the target audience.
- Create, curate, and manage published content (images, video, written) across various social media platforms.
Digital Advertising:
- Monitor and optimise ad performance to maximise ROI and achieve business objectives.
- Plan, execute, and manage online advertising campaigns across platforms such as Google Ads, Facebook Ads, and others.
- Work with creative teams to develop engaging ad content that resonates with the target audience.
Full JD in detail is sent with invitation email
Yêu cầu công việc
- Bachelor&039;s degree in Marketing, Digital Marketing, Communications, or a related field.
- Minimum of 2 years of experience in digital marketing, preferably within the travel or e- commerce industry.
Strong experience in digital marketing for mobile app is required.
- Proficient in using analytics tools (e.g., Google Analytics, social media insights) to measure campaign performance.
- Strong analytical skills and the ability to interpret data to make informed decisions.
- Experience with email marketing platforms and CRM systems.
- Excellent communication and copywriting skills.
- Self- motivated, detail- oriented, and able to work independently as well as part of a team.
- Strong understanding of SEO, SEM, PPC, and social media advertising.
- Creative mindset with the ability to develop innovative digital marketing strategies.
- Proven experience in managing digital assets, including websites and social media platforms.
Quyền lợi
To be considered for annual salary adjustment, or according to work performance.
Participating in social insurance and health insurance according to the provisions of the labor law.
Working in a dynamic, professional, friendly environment with complete facilities
Women&039;s day 8/3 and 20/10, Christ march, married,...
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-24 01:55:02
Công ty TNHH JM được thành lập vào năm 2012 dưới hình thức pháp nhân đầu tư 100% vốn nước ngoài. Bắt đầu từ việc kinh doanh thiết bị y tế gia đình, nắm bắt được nhu cầu đa dạng và sự biến đổi liên tục của thị trường Việt Nam, chúng tôi đã liên kết về mặt công nghệ cùng với các nhà sản xuất hàng đầu Hàn Quốc để sản xuất OEM, đồng thời phân phối và kinh doanh những mặt hàng như hồng sâm Hàn Quốc, mỹ phẩm và thực phẩm chức năng tại Việt Nam.
Là doanh nghiệp đặt sự tin tưởng của người tiêu dùng cũng như sức khỏe của con người lên hàng đầu, JM Group luôn nỗ lực hết mình để theo đuổi mục tiêu đó trên con đường phát triển. Thông qua hệ thống phân phối và lưu thông hàng hóa, JM Group đang dần hoàn thiện mục tiêu thực tiễn hóa tầm quan trọng của việc chăm sóc sức khỏe con người với vai trò là cầu nối giao lưu văn hóa giữa Hàn Quốc và Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
- Là doanh nghiệp đặt sự tin tưởng của người tiêu dùng cũng như sức khỏe của con người lên hàng đầu, JM Group luôn nỗ lực hết mình để theo đuổi mục tiêu đó trên con đường phát triển. Thông qua hệ thống phân phối và lưu thông hàng hóa, JM Group đang dần hoàn thiện mục tiêu thực tiễn hóa tầm quan trọng của việc chăm sóc sức khỏe con người với vai trò là cầu nối giao lưu văn hóa giữa Hàn Quốc và Việt Nam.