Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CQA Engineer - Đồng Nai (Dầu Giây)
Công Ty Nam Anh
71 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
07/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
07/01/2025
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
3 - 7 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đồng Nai
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet
internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely
with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
- analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
- verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
- containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
- improvement
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
- Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
- actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering
- field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling.
- Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage.
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP,
- APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills. PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Công Ty Nam Anh
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 7, ngách 16/64, ngõ 16 (số cũ: tổ 34), phố Hoàng Cầu, Phường Ô Chợ Dừa, Quận Đống Đa
Công ty TNHH Kiến Trúc - Nội thất Nam Anh là một trong những Công ty Tư vấn, Thiết kế Nội Thất hàng đầu về thiết kế nội thất Ngân Hàng, Showroom, văn phòng, biệt thự... Công ty chúng tôi với phương châm hoạt động "Chuyên nghiệp - Tận tâm - Hiệu quả " và luôn đáp ứng nhu cầu của Khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện…
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2007
Mission
- Công ty chúng tôi với phương châm hoạt động "Chuyên nghiệp - Tận tâm - Hiệu quả " và luôn đáp ứng nhu cầu của Khách hàng.
Những nghề phổ biến tại Công Ty Nam Anh
Bạn làm việc tại Công Ty Nam Anh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công Ty Nam Anh
Click để đánh giá