Việc làm Lotte P&D Việt Nam

Cập nhật 14/12/2024 22:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Lotte Property & Development Việt Nam
Customer Services Officer (Team Leader role) / Chuyên viên Dịch vụ Khách hàng (vai trò Trưởng nhóm)
Lotte P&D Việt Nam 3.9★
14 đánh giá 111 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Customer Services:

  • Warmly welcome customers in person or via telephone.
  • Provide high-quality customer service by addressing inquiries professionally.
  • Handle operations services (insurance proposals, premium collection, policy services, etc.) efficiently and within agreed service standards.
  • Collaborate with the Head Office Operations Team to ensure smooth and effective service delivery.
  • Work across departments / functions for solution to ensure the complaint solved.
  • Review to ensure all complaints from Customers are solved precisely, suitably & follow closely with Company process/ regulation.
  • Ensure all complaints’ documents are stored/uploaded fully, compiled with internal and external government regulations.

Team Management:

  • Lead and supervise CS/SS staff at the sales office and assigned GA branches, ensuring effective performance and adherence to company guidelines.
  • Support team members with daily tasks and provide necessary training to maintain high service standards.
  • Ensure compliance with company policies and oversee service quality at all levels.

Agency Admin Support:

  • Assist in managing documents related to agents (FC/UM/DM applications, etc.).
  • Handle promotional gifts distribution, storage, and reporting as per company procedures.

Premium Control:

  • Manage distribution and reporting of Premium Receipt Books to agents, coordinating audits with the Premium Control and Sales teams.
  • Handle petty cash, expense claims, and reporting to the Finance Department.

Office Administration:

  • Oversee office supplies, assets, and facilities management.
  • Answer calls and perform general reception tasks.
  • Maintain office cleanliness, handle first-aid supplies, and report damages.

Other Tasks:

  • Collaborate with the sales team to ensure efficient CS operations.
  • Suggest process improvements to enhance service quality and reduce paperwork.
  • Ensure timely distribution of all correspondence.

Benefits

  • Competitive salary (100% salary during probation).
  • Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
  • Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
  • Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
  • Gifts for new comers and on special occasions
  • Modern facilities in the spacious office
  • 15 Annual leaves.

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated University/ College.
  • At least 3 years of solid experience in customer service (CS) or managing CS processes at the frontline, specifically within the life insurance or financial industry.
  • Proven experience in managing, supervising, or leading a customer service team, with a strong track record of team performance and service quality.
  • Exceptional customer service expertise, particularly in handling frontline interactions, ensuring high levels of client satisfaction.
  • Demonstrated accuracy, thoroughness, and the ability to maintain an organized workflow.
  • Excellent verbal and written communication.
  • Adaptable and eager to learn in a dynamic environment.
  • Positive, team-oriented, and customer-focused mindset.
  • Proficient in MS Office; English is a plus.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
14th Floor, 81-85 Ham Nghi Street, District 1, Ho Chi Minh City

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 25 - 40
  • Lương: Cạnh tranh

Video Tuyển Dụng

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Lotte Property & Development Việt Nam
Lotte P&D Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 1701, Tầng 17 tòa Tây, Trung tâm Lotte Hà Nội, 54 Liễu Giai, Phường Cống Vị, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Chúng tôi cung cấp những sản phẩm, dịch vụ được yêu thích, tin cậy, góp phần cho cuộc sống thịnh vượng. Cam kết cho 50 năm mới
Để đạt được mức tăng trưởng bền vững trong 50 năm tới, Lotte đã chuyển hướng tăng trưởng của Tập đoàn sang tăng trưởng chất lượng và tuyên bố tầm nhìn mới phù hợp. “Người tạo ra giá trị trọn đời” có nghĩa là mang lại giá trị tốt nhất cho khách hàng trong suốt vòng đời thông qua thương hiệu Lotte

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • 2022: Công ty được thành lập

Mission

Mang lại giá trị tốt nhất cho khách hàng trong suốt vòng đời thông qua thương hiệu Lotte


Review Lotte P&D Việt Nam

3.9
14 review

26/02/2021
Strategic Planner tại Hồ Chí Minh

Lương và phúc lợi lớn.

14/11/2023
Chuyên Viên Phát Triển Tài Năng tại Hồ Chí Minh

Công ty tốt để làm việc

20/10/2023
Trưởng phòng sales tại Hà Nội

Môi trường làm việc tốt

Những nghề phổ biến tại Lotte P&D Việt Nam

Bạn làm việc tại Lotte P&D Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Lotte P&D Việt Nam

Lotte P&D Việt Nam

Click để đánh giá