Mô tả công việc
• Responsible for responding to all reviews sent by guests and analysing the results and producing reports for the hotel team.
• Responsible for the Learning & Development of hotel teams in regards to Guest Experience. Managing all reviews and social media feedback from guests i.e. TripAdvisor Facebook, Instagram, Twitter etc.
Guest Experience
• Has regular and close contact with hotel guests by interacting with guests to collect feedback and ideas
• Makes recommendations to improve the Guest Experience and shares these with the management team
• Ensures that the Novotel Brand Standards are adhered to and conducts regular spot checks
• Responds to all guest feedback and comments, follows up where necessary and ensures that each priority is resolved efficiently and effectively.
• Enhances the hotel's customer service and Guest Experience by incorporating examples of best practices
Learning and Development
• Conducts weekly and monthly training sessions in Novotel
• Contributes to the content of new training programs
• Schedules training sessions, organises information technology and other equipment
• Monitors training programmes and manuals to ensure that they are effective and up-to-date and makes updates as necessary
Social Media/Reputation Management
• Monitors social media platforms e.g. Twitter, Facebook, Instagram
• Engages with the audience following the Novotel social media strategy
• Maintains the accuracy and consistency of data produced from all social media platforms
• Posts relevant articles on social media platforms ensuring all content follows the guidelines outlined in the Novotel Social Media strategy
• Grow the number of audience/followers on social media platforms
• Manages Trip Advisor ranking and reviews in order to move ranking upwards.
Quyền lợi được hưởng
- Friendly & free accommodation and nutritious meals
- Hotel uniform
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor
- Dynamic, professional working environment and a supportive team
- Opportunity to grow within your property and across the world
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism / Hospitality Management
- Minimum 4 years of relevant experience in a similar capacity
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage
- Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
Competencies
- Strong leadership, interpersonal and training skills
- Good communication and customer contact skills
- Results and service oriented with an eye for details
- Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
- A team player & builder
- A motivator & self-starter
- Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
Interested candidates kindly apply on Hoteljob
Công ty TNHH Lotte Việt Nam là một tập đoàn đa quốc gia có trụ sở chính được đặt tại Hàn Quốc và Nhật Bản. Lotte do doanh nhân người Hàn Quốc Shin Kyuk-ho thành lập lần đầu tiên vào tháng 6 năm 1948 tại Tokyo.
Lotte bao gồm hơn 100 đơn vị kinh doanh với hơn 100.000 nhân công tham gia vào các ngành công nghiệp khác nhau như sản xuất bánh kẹo, đồ uống, khách sạn, thức ăn nhanh, bán lẻ, dịch vụ tài chính, hóa chất, điện tử, công nghệ thông tin, xây dựng, xuất bản và giải trí. Hoạt động chủ yếu của Lotte được gia đình chủ tịch Shin quản lý ở Nhật Bản và Hàn Quốc với các doanh nghiệp khác tại Trung Quốc, Đông Nam Á, Ấn Độ, Hoa Kỳ, Anh, Nga, Pakistan và Ba Lan (Lotte mua lại công ty bánh kẹo lớn nhất của Ba Lan là Wedel từ Kraft Foods vào tháng 6 năm 2010).
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng chuyền
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
-
2021: Ký kết Thỏa thuận cổ đông với đối tác Vạn Phát Hưng cho dự án Nhơn Đức (2-2) tại TPHCM, Việt Nam
-
2021: Hợp tác chiến lược với BCG Land (Bamboo Capital Group) cho các dự án khu dân cư tại Việt Nam
-
2020: Kí kết Thoả thuận cổ đông với đối tác Tiến Phước cho dự án nhà ở tại Việt Nam
-
2020: Kí kết Thoả thuận cổ đông với đối tác TTC Land cho dự án nhà ở tại Việt Nam
Mission
Lotte định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.