Your Role
You will focus on developing + diversifying business in line with financial + volume targets.
Your Responsibilities
You will do this by working with a variety of internal + external stakeholders while focusing on the following key objectives:
- To own, monitor + drive all sales activities for (i.e. prepare quotation) customers within your control, ensuring prospects are identified, qualified + nurtured through the sales pipeline so as to close profitable + sustainable customer deals.
- To align your sales efforts with Customer Care Location (CCL) Managers, Pricing + Sea Logistics Business Development teams, including pricing decisions.
- To monitor competition by gathering current marketplace information on pricing + products.
- To report customer feedback to the CCL team, supporting resolutions as required.
- To align with CCL colleagues when onboarding new customers.
- To maintain + update the most relevant customer information in internal systems.
- To regularly review customer portfolios with the CCL Managers + team.
- To focus on customer engagement, satisfaction, retention + reactivation through high levels of service quality in close collaboration with the CCL.
- Bachelor’s degree in economics, Import/ Export, Logistics, or related fields
- At least 03 years working experience in Sales of Freight Forward. Experience in Sea Logistics is an advantage.
- Having good knowledge of foreign trade, forwarding, import/ export process and custom
- Customer orientation
- Good at communication, conflict resolution, problem solving & time management skills.
- Good at Analytical & Organizing skills.
- Good command of English
Chào mừng các bạn ghé thăm trang web của Công ty Map Pacific Singapore! Cùng với Phần giới thiệu Công ty và các thông tin quan trọng khác, hy vọng trang web sẽ giúp các bạn dễ dàng tìm hiểu thêm về quá trình hình thành, hoạt động cũng như định hướng phát triển của Công ty Map Pacific chúng tôi.
Với sự nhiệt tình ủng hộ của Quý vị, Công ty đã đạt được những thành quả vượt bậc trong 13 năm vừa qua. Doanh số, thị phần, thương hiệu, sản phẩm và đội ngũ nhân viên luôn được đánh giá cao và đã có chỗ đứng vững chắc trên thị trường nông dược Việt Nam. Luôn trung thành với phương châm "Giúp người nông dân", Map Pacific đã thành công trong việc xây dựng hình ảnh một công ty có sản phẩm chất lượng cao, uy tín, có trách nhiệm với cộng đồng và xã hội, luôn đứng trong nhóm các công ty hàng đầu tại Việt Nam.