Your Role
You will be responsible for driving sales, revenue + gross profit (GP) through various sales channels while maintaining good relationships with our customers. You will do this by collaborating with various key stakeholders while focusing on the following objectives.
Your Responsibilities
- To drive + manage development of our road logistics offerings.
- To maintain market position by spotting opportunities, developing product offerings for new lanes + markets + annual biddings.
- To ensure annual budgets, sales + GP targets are met within the given time frame.
- To be the representative for operational reviews with vendors + customers.
- To provide training, support process mapping + implement solutions.
- To collaborate with other managers + departments in increasing cross-selling activities + success.
- To work closely with sales teams in ensuring target growth is achieved.
- To monitor operations, sales performance + ensure compliance with internal policies + external regulations.
- To maintain data integrity in CoreLOG (Customer Relationship Management tool) through regular updates.
- Bachelor’s degree in Logistics, Supply Chain, Business Management or related
- At least 10 years working experience in Sales Logistics, at least 05 years in Road Logistics (Inland Trucking and Cross Border) industry
- Good knowledge of transportation market
- Proven track record in designing and providing competitive and innovative logistics solution
- Evidence of producing proposal and presentation
- Good command of written and spoken English
- Ability to manage various stakeholders and organization skills
Chào mừng các bạn ghé thăm trang web của Công ty Map Pacific Singapore! Cùng với Phần giới thiệu Công ty và các thông tin quan trọng khác, hy vọng trang web sẽ giúp các bạn dễ dàng tìm hiểu thêm về quá trình hình thành, hoạt động cũng như định hướng phát triển của Công ty Map Pacific chúng tôi.
Với sự nhiệt tình ủng hộ của Quý vị, Công ty đã đạt được những thành quả vượt bậc trong 13 năm vừa qua. Doanh số, thị phần, thương hiệu, sản phẩm và đội ngũ nhân viên luôn được đánh giá cao và đã có chỗ đứng vững chắc trên thị trường nông dược Việt Nam. Luôn trung thành với phương châm "Giúp người nông dân", Map Pacific đã thành công trong việc xây dựng hình ảnh một công ty có sản phẩm chất lượng cao, uy tín, có trách nhiệm với cộng đồng và xã hội, luôn đứng trong nhóm các công ty hàng đầu tại Việt Nam.