Công Ty TNHH May Phương Thảo

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Dệt may / Da giày / Thời trang
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công Ty TNHH May Phương Thảo

Lao động có tay nghề và sản xuất
Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghệ thuật - Thiết kế
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Dịch vụ khách hàng
Giáo dục

Việc làm Công Ty TNHH May Phương Thảo

Cập nhật 23/02/2025 13:23
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH May Phương Thảo
HR - Admin Internship
Công Ty TNHH May Phương Thảo
64 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 1 - 3 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 23/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tầng 12A, Tòa nhà Long Tower 101 103 Nguyễn Cửu Vân, Phường 17,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

I. OBJECTIVES

HR - Admin Internship role is essential in supporting HR initiatives, administrative tasks, and HR projects. contributing to the effective management of talent acquisition, employee engagement, and development strategies to foster a positive and productive work environment.

II. RESPONSIBILITIES

1.Talent Acquisition & Employer Branding (30%)

  • Post job advertisements on job boards and social media.
  • Screen and review resumes.
  • Schedule interviews and notify candidates.
  • Attract potential candidates (focus on Tiktok and LinkedIn).
  • Respond to inquiries from potential candidates.

2. Onboarding process (10%)

  • Prepare necessary documents and resources for new hires.
  • Guide new employees through paperwork and internal systems.
  • Create and manage new employee files.
  • Monitor and support new employees during their probation period.

3. C&B (10%)

  • Export timesheets from the software and support HR in monthly timekeeping.
  • Support declaration and tax code registration, declaration of dependents for employees.
  • Drafting documents related to procedures for liquidating labor contracts for departing employees.

4. Administrative Support (50%)

  • Manage Administrative-related paperwork.
  • Manage office administrative tasks such as ordering stationery, managing inventory and maintaining a tidy workspace.
  • Support checking & reviewing the legal content of the Vendor Contract.
  • Responsible for checking VAT invoices and related payment documents
  • Support importing invoice information data into accounting software.
  • Support implementation of operating cost reports
  • Support the Operation team with daily tasks & event coordination.

Yêu cầu công việc

  • 3rd or 4th years university student or new graduate’s student majoring in Human Resource Management/ Business Administration/ Law - Legal/... or other related majors.
  • Full-time internship period of 6 months.
  • Strong verbal and written communication skills, logical thinking, teamwork mindset, proactive at work.
  • Proficient in office computer skills (design powerpoint, word, excel, canva).
  • High level of efficiency, accuracy, and responsibility
  • Acquiring proven participation in university activities is a big plus.

Quyền lợi được hưởng

  • Allowance: 1,000,000 VND/month – 3,000,000 VND/month
  • The company supports internship certificate confirmation for interns.
  • The candidate may have the opportunity to become a full-time employee upon successfully completing the training program.
  • Exciting annual trip, team building party, monthly birthday event and team activities.
  • Dynamic working environment, young colleagues in Marketing Agency.
  • Working time: Full-time (9:00 – 18:00), Monday to Friday.
  • Work at 12A Floor, Long Tower 101 - 103 Nguyen Cuu Van St., Ward 17, Binh Thanh District, Ho Chi Minh City, Viet Nam.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH May Phương Thảo
Công Ty TNHH May Phương Thảo Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 31A, Nguyễn Quốc Trị, Trung Hòa, Cầu Giấy, Hà Nội

Với 30 năm hình thành và phát triển May Phương Thảo vẫn luôn tự hào là doanh nghiệp dẫn đầu Miền Bắc trong lĩnh vực sản xuất, thương mại về ngành hàng may mặc đông phục học sinh uy tính, chất lượng, sáng tạo, đa dạng về mẫu mã.
Với đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp, nhà máy sản xuất được đầu tư đầy đủ về thiết bị, máy móc May Phương Thảo luôn tự tin là đơn vị cung ứng nhu cầu đồng phục học sinh nhanh chóng, đáp ứng thị hiếu khách hàng. Hệ thống 13 cửa hàng bán lẻ trên toàn Thành Phố Hà Nội luôn sẵn sàng sản phẩm để đáp ứng nhu cầu khách hàng một cách tốt nhất.
May Phương Thảo luôn chú trọng tìm kiếm, đào tạo và phát triển đội ngũ nhân sự tinh thông nghiệp vụ, tận tâm phục vụ. Xây dựng môi trường làm việc có nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp, đồng hành và gắn kết. 
 Với tầm nhìn trong 05 năm tới May Phương Thảo sẽ trở thành một đơn vị sản xuất thương mại về ngành đồng phục học sinh chất lượng cao lớn nhất cả nước, mở rộng ngành hàng đồng phục công sở và xây dựng một thương hiệu thời trang cao cấp,  May Phương Thảo không ngừng mở rộng mạng lưới kinh doanh, phát triển hê thống trên toàn quốc và luôn mở rộng cơ hội nghề nghiệp cho các nhân tài ở các vị trí:
Trưởng phòng Marketing
Nhân viên kinh doanh ngành hàng đồng phục công sở
Nhân viên bán hàng.
Nhân viên Content Marketing.
Thủ kho

...

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH May Phương Thảo

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH May Phương Thảo? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH May Phương Thảo

Công Ty TNHH May Phương Thảo

Click để đánh giá