HouseNow is a technology startup in the real estate sector with a mission to become the reliable tool behind all the successes of real estate brokers across the entire market. After years of researching the real estate market in Vietnam and worldwide, HouseNow has identified the potential and opportunities to access the market through technological breakthroughs, addressing information limitations in the real estate market.
The leadership team at HouseNow has years of experience in developing real estate technology products (Proptech) in the US market, along with a highly skilled, young, and passionate team. HouseNow continuously develops products using cutting-edge technologies and creates an ideal working environment with open communication and high professional development for the common goal.
Hanoi Office: 4th Floor, 216 Nguyen Trai Street, Thanh Xuan District, Hanoi.
Ho Chi Minh City Office: 273/3 Nguyen Trong Tuyen Street, Ward 10, Phu Nhuan District, Ho Chi Minh City.
Working Hours: From Monday to Friday, 9am - 6pm
Let's explore job opportunities at HouseNow!
1. Job Description:
- Conduct market research, understand company products and customer needs to develop specific business strategies and plans for each stage.
- Directly oversee customer development activities and lead the team to achieve business goals.
- Manage and train the sales team to consult and introduce HouseNow products to potential customers.
- Expand and maintain relationships with company partners and customers (broker teams, real estate platforms, banks, etc.).
- Develop product introduction campaigns and explore customer experiences with the products.
- Create reports on customer experiences, identifying issues that customers encounter while using the products.
2. Requirements:
- Experience working in real estate consulting or Proptech products.
- Ability to build, manage, and train teams to work efficiently.
- Sharp communication skills, strong sales abilities, and excellent problem-solving skills.
- Ability to develop close relationships with the customer system and provide excellent customer care.
- Ability to analyze, identify, and address customer issues.
- Strong reporting skills.
- Proficiency in English is an advantage.
3. Benefits:
- Salary based on competency (Negotiable).
- 2-month probation period
- Participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance as required by the government
- Lunch allowance of 500,000 VND per month, bonuses on holidays and Tet (Lunar New Year)...
- A youthful and enthusiastic working environment with open communication and plenty of development opportunities
- Monthly performance reviews and goal-setting discussions with the leader
- Bonuses based on performance and company revenue from various activities
- Working hours from Monday to Friday, 9:00 AM to 6:00 PM.
--------------
For more information please contact:
Telegram: @hongnhung6 | Tel/Zalo/Skype: +84979815697
Công ty TNHH May Thêu Giày An Phước là Công ty quản lý hệ thống nhà máy sản xuất, xuất khẩu sản phẩm thời trang cao cấp cho thị trường Nhật Bản, Châu Âu, và quản lý hệ thống cửa hàng bán lẻ sản phẩm thời trang nam, nữ thương hiệu An Phuoc, Pierre Cardin, Bonjour, Anamai tại thị trường Việt Nam - Lào - Campuchia, và thương hiệu G.Weis tại thị trường Cộng Hòa Liên Bang Đức
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ BHXH BHYT BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- teambuiding hằng năm.
- Du lịch hàng năm
- Coffee coding tour
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 1992 tại miền Nam Việt Nam, khởi nguồn là một xưởng may gia công xuất khẩu, Công ty TNHH May thêu giày An Phước đã trải qua những thăng trầm trong lịch sử hình thành phát triển và đạt được thành tựu to lớn như ngày nay.
Mission
- Sau nhiều năm tập trung vào thị trường nội địa và đạt được tốc độ tăng trưởng trung bình 30% mỗi năm, đã minh chứng cho chiến lược hiệu quả của Công ty An Phước. Bắt đầu với chỉ một cửa hàng tại thành phố Hồ Chí Minh, tính đến năm 2012, An Phước đã có hơn 60 cửa hàng trên khắp lãnh thổ Việt Nam với đội ngũ nhân lực khoảng 3.200 người.