Mô tả công việc
• Prepare all administration documents required by the Hotel sales team
• Attend to telephone, fax, email enquiries in a timely manner
• Co-ordinate all familiarizations and site inspections as required
• Attend monthly sales meetings
• Attend to all sales department mail and maintain a correspondence data base
• Assist with direct mail campaigns
• Statistical collation on behalf of state (weekly)
• Maintain filing systems (manual and electronic)
• Maintenance and management of data base
• Assist with promotions and familiarizations where requested
• Organize Trade shows, functions and exhibitions where applicable and advised by Superiors
• Assist with compilation of annual budgets, business plan and regular action plans
• Assist with tender submissions
• Work with other IHG properties and assist superiors including regional sales personnel to sell their properties
• Liaison with advertising agency
• Stock control of collateral
• Execute advertising/creative briefs in a timely manner
• Create artwork and have collateral input for flyers for direct mail purposes & assist with promotional activities for rooms & conference
• Maintain and update promotional flyers
• Maintain stock of printed material
• Co-ordinate and maintain supply of corporate gifts and promotional items
• Assist with the preparation of new products and services
• Assist with the planning and development of promotional strategies and marketing plans for the hotel
• Distributes sales leads
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
• Service charge
• Social Insurance as law
• Bao Viet Health insurance for personal and family
• 24/7 Accident Insurance
• Rest & Relaxation Allowance
• Relocation allowance
• Repatriation allowance
• Home Leave allowance
• Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort
Yêu cầu công việc
1. Education:
Diploma or Vocational Certificate in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
2. Service years in the field:
1 year related experience or an equivalent combination of education and experience
3. Knowledge and skills:
Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
Problem solving and organizational abilities.
Proficient in the use of Microsoft Office
Good writing skills
4. Language: Good in English
Yêu cầu hồ sơ
- English CV & Certificates related to applied position
- Phone: 0919 065 846/ 0919 096 325 (HR Department)
Công ty TNHH May Thêu Giày An Phước là Công ty quản lý hệ thống nhà máy sản xuất, xuất khẩu sản phẩm thời trang cao cấp cho thị trường Nhật Bản, Châu Âu, và quản lý hệ thống cửa hàng bán lẻ sản phẩm thời trang nam, nữ thương hiệu An Phuoc, Pierre Cardin, Bonjour, Anamai tại thị trường Việt Nam - Lào - Campuchia, và thương hiệu G.Weis tại thị trường Cộng Hòa Liên Bang Đức
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ BHXH BHYT BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- teambuiding hằng năm.
- Du lịch hàng năm
- Coffee coding tour
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 1992 tại miền Nam Việt Nam, khởi nguồn là một xưởng may gia công xuất khẩu, Công ty TNHH May thêu giày An Phước đã trải qua những thăng trầm trong lịch sử hình thành phát triển và đạt được thành tựu to lớn như ngày nay.
Mission
- Sau nhiều năm tập trung vào thị trường nội địa và đạt được tốc độ tăng trưởng trung bình 30% mỗi năm, đã minh chứng cho chiến lược hiệu quả của Công ty An Phước. Bắt đầu với chỉ một cửa hàng tại thành phố Hồ Chí Minh, tính đến năm 2012, An Phước đã có hơn 60 cửa hàng trên khắp lãnh thổ Việt Nam với đội ngũ nhân lực khoảng 3.200 người.