Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Instructional design
- Assist in the training needs analysis process, exposed to Operation work to execute TNA
- Propose course content and/or modification when necessary
- Plan, organize and implement a range of training activities.
- Search for the external training vendors or trainers in order to deliver adequate, effective training programs and courses.
- Design course content after TNA, making presentation slide to assist the training process
2. Manage training courses
- Coordinate with Admin Dept. to make necessary logistics preparation for training (room, facilities, equipment, stationaries, tea break, etc.).
- Facilitate training sessions by leading group discussion or role-playing activities; assist foreign trainers if needed.
- Make an announcement and send invitation letters to employees.
- Check employee’s registration and attendance and ensure that accurate and useful records are kept for future uses (promotion or discipline).
- Train new hires and conduct orientation, manage data as instructed.
- Manage training schedule as well as making induction yearly plan, manage end to end induction process.
- Monitor induction program quality for all types of people eligible to attend an induction course
3. Evaluate training courses
- Responsible for assisting the supervision staff including the performance management, training, and assigning mentors.
- Conduct tests to support the evaluation of their performance and report to higher management.
4. Rules and Regulations
- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
- Check, monitor, remind and guide subordinates to follow the rules and regulations.
5. Other duties
- Cooperate with other Depts. to support and take part in organizing the annual events.
- Other tasks or responsibilities as assigned by Line Manager
Yêu Cầu Công Việc
1. Core Competencies
- Training
- Communication
- Knowledge-Professional
- Planning and Organizing work
2. Skills
- Good knowledge of spoken and written English
- Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, and Internet.
- Strong communication skills, especially public speaking and presentation.
- Good problem-solving skills.
- Strong time management and teamwork skills.
- Have a polite, tactful, and friendly attitude.
3. Knowledge & Qualification
- University degree.
- Minimum 03 year of training experience.
- Experience in Retail or Fashion is an advantage
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Prestige hoạt động từ 2012 đến năm 2015 chính thức thành lập, mở rộng thị trường và phát triển đến nay. Slogan: “Tận tâm vì giá trị cuộc sống – Trao niềm tin nhận uy tín”. Mang trong mình quan niệm là dù ở trong cuộc sống thường ngày hay trong công việc kinh doanh thì đều luôn nghĩ đến chữ “Tâm” làm kim chỉ nam cho mọi hành động của công ty mình. Bởi chỉ có suy nghĩ, hành động xuất phát như thế mới mang lại giá trị đích thực mà Prestige muốn trao gửi đến cho khách hàng – những người đã tin tưởng chọn lựa Prestige là người bạn đồng hành trong các dự án kiến trúc, xây dựng, nội thất,…