Manage CS and Operation Team: Oversee customer service and operational teams to ensure efficient and effective performance. Implement training and development programs for team members.
Follow Up Irregularities or Problems: Address and resolve operational issues and irregularities promptly.
Assists Upper Manager in Supervising Team Performance: Monitor and evaluate team performance, providing feedback and guidance as needed.
Handles Customer Statistics and Reports: Prepare and analyze customer statistics and reports. Update systems and manage special requests from customers.
Performs Other Duties as Assigned: Undertake additional responsibilities as required by the position. Support and share workloads with other teams when necessary.4-5 years of experience in air operations.
Proven experience in team management and leadership roles.
Strong command of English, both written and verbal.
Excellent negotiation and communication skills.
Strong problem-solving skills and attention to detail.Competitive salary and benefits package.
Opportunities for professional growth and development.
Collaborative and dynamic work environment.
Công ty TNHH MTV ALIFACO được thành lập khi làn sóng Start up phát triển mạnh mẽ tại Việt Nam, chúng tôi luôn đề cao tinh thần khởi nghiệp, hỗ trợ, đồng hành và cùng những người chung chí hướng tiếp tục tinh thần đó để cùng nhau chinh phục các mục tiêu riêng của mõi cá nhân và mục tiêu chung của Alifaco thông qua lĩnh vực về chăm sóc sức khỏe.
Với phương châm WHERE DREAMS COME TRUE – ALIFACO luôn mở cửa đón nhân tài – chung vai cùng tiến bước. Với môi trường năng động, trẻ trung, cởi mở và đề cao sáng tạo, cùng văn hóa học tập mạnh mẽ và thúc đẩy phát triển. Alifaco tự hào vững bước cùng những tài năng trẻ, tự hào ươm mầm những giấc mơ và trở thành cộng đồng khởi nghiệp mạnh mẽ, chinh phục đỉnh cao thành công, đưa sản phẩm Việt nên bản đồ kinh tế thế giới.