Việc làm ALIFACO GROUP

Cập nhật 11/10/2024 10:38
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH MTV ALIFACO
Guest Relation Officer/ Nhân viên Chăm sóc khách hàng
ALIFACO GROUP
31 việc làm 55 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 3
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

Provides guests with assistance at the front desk during the check-in and check-out processes and throughout their stay:
  • Greets guests and processes hotel registration.
  • Develop good open communication and rapport with all guests. Recognize return guests and ensure all guests expectations are met and exceeded at all times.
  • Ensure all guest account details are correct and accurate.
  • Keeps current on hotel accommodations, services and area attractions.
  • Responds to customer inquiries for information.
  • Arranges for services requested by the guest by working with other departments as appropriate.
  • Stays current with developments in the hotel by reviewing and updating the communication log.
Maximizes revenue and cash flow by promoting hotel services and adhering to credit and inventory control processes:
  • Offers guests updates to rooms and promotes hotel amenities, food and beverage outlets and services.
  • Makes reservations in accordance with hotel’s yield management practices.
  • Processes customer credit at check-in in accordance with hotel policy.
  • Identifies and records special billing instruction and notifies Accounting.
  • Follows hotel policy on cash banks – at all times adheres to credit limits and procedures as set down by the Financial Controller.
  • Obtains appropriate approvals and signatures.
Other responsibilities include:
  • Liaising with housekeeping to ensure information is passed on for room requests and special requests.
  • Balances daily cash, transaction postings and credit card remittance at the end of each shift ensuring all information is accurate and without discrepancy.
  • Accepts responsibility for accurately maintaining cash float.
  • Use the Brand technique for answering the telephone.
  • Ensure work area is keep neat and tidy.
  • Keeps abreast with the hotel’s daily banquets, functions and activities.
  • Attends Front Office communication meetings to maintain solid teamwork and a sharing of goals.
  • Maintains policies and procedures to ensure the lowest level of loss is maintained.
  • Adheres to rate restriction periods.
  • Attends any training programs as directed or requested.
  • Accurately processes maintenance requests.
  • Keeps Hotel Manager informed of all problems or unusual matters of significance.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

  • A minimum of 2 years of guest relation experience in international hotel brand.
  • A degree or diploma in Hotel Management or equivalent
  • Fluent in Vietnamese and English language. Additional language is an asset
  • Good communication skills and customer service skills are required.
  • Good operating knowledge of Opera system.
  • Computer literate.
  • A passion for delivering exceptional guest experiences.
  • Well-presented, organized and calm personality.
  • Flexibility to work all shifts including early mornings, evenings, nights and weekends any day of the week

Yêu cầu hồ sơ

CV in English
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH MTV ALIFACO
ALIFACO GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tháp AB Imperia Garden, 203 Nguyễn Huy Tưởng, Phường Thanh Xuân Trung, Quận Thanh Xuân

Công ty TNHH MTV ALIFACO được thành lập khi làn sóng Start up phát triển mạnh mẽ tại Việt Nam, chúng tôi luôn đề cao tinh thần khởi nghiệp, hỗ trợ, đồng hành và cùng những người chung chí hướng tiếp tục tinh thần đó để cùng nhau chinh phục các mục tiêu riêng của mõi cá nhân và mục tiêu chung của Alifaco thông qua lĩnh vực về chăm sóc sức khỏe.
Với phương châm WHERE DREAMS COME TRUE – ALIFACO luôn mở cửa đón nhân tài – chung vai cùng tiến bước. Với môi trường năng động, trẻ trung, cởi mở và đề cao sáng tạo, cùng văn hóa học tập mạnh mẽ và thúc đẩy phát triển. Alifaco tự hào vững bước cùng những tài năng trẻ, tự hào ươm mầm những giấc mơ và trở thành cộng đồng khởi nghiệp mạnh mẽ, chinh phục đỉnh cao thành công, đưa sản phẩm Việt nên bản đồ kinh tế thế giới.

Những nghề phổ biến tại ALIFACO GROUP

Bạn làm việc tại ALIFACO GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ALIFACO GROUP

ALIFACO GROUP

Click để đánh giá