- Handle customer complaint cases, support customers to issue invoices
- Handle orders on Shopee, Lazada, Tiki, Tik Tok E-commerce platforms
- Check inventory and prepare goods for timely delivery to transportation company
- Total up all orders on E-Commerce platforms to report to Accounting Department
- Support orders need to deliver in a rush, within the day
- Support to export-import goods
- Summary all transport expenses, refunds and debt of platforms on the first day of every month
- Check payment information on platforms and report to Accounting Department
- Report on MISA and Odoo inventory- Bachelor's degree or an associate's degree
- Minimum 1 years experience in this field.
- Language Skills - Good command of English, both written and spoken
- Ability to answer incoming client calls
- Responsible, strong communication and negotiation skills, enthusiastic, honest,
hardworking.
- Have creativity, logical thinking, and strong problem-solving skill- Attractive salary and benefit;
- Professional working environment;
- Comprehensive on-the-job training
- Personalized Skill and Competence Develo pment
- Employee Benefit follow the Law.
Công ty TNHH MTV ALIFACO được thành lập khi làn sóng Start up phát triển mạnh mẽ tại Việt Nam, chúng tôi luôn đề cao tinh thần khởi nghiệp, hỗ trợ, đồng hành và cùng những người chung chí hướng tiếp tục tinh thần đó để cùng nhau chinh phục các mục tiêu riêng của mõi cá nhân và mục tiêu chung của Alifaco thông qua lĩnh vực về chăm sóc sức khỏe.
Với phương châm WHERE DREAMS COME TRUE – ALIFACO luôn mở cửa đón nhân tài – chung vai cùng tiến bước. Với môi trường năng động, trẻ trung, cởi mở và đề cao sáng tạo, cùng văn hóa học tập mạnh mẽ và thúc đẩy phát triển. Alifaco tự hào vững bước cùng những tài năng trẻ, tự hào ươm mầm những giấc mơ và trở thành cộng đồng khởi nghiệp mạnh mẽ, chinh phục đỉnh cao thành công, đưa sản phẩm Việt nên bản đồ kinh tế thế giới.