Responsibilities
- Serve as the primary point of contact for high-value and complex customer inquiries, ensuring timely and effective resolution of issues related to logistics and supply chain.
- Develop and maintain strong relationships with key stakeholders, understanding their business needs and providing tailored solutions to enhance customer satisfaction.
- Collaborate with internal teams, including operations, sales, and product, to align on customer needs and drive process improvements.
- Analyze customer data to identify trends, proactively address potential issues, and propose strategies to minimize customer disruptions.
- Conduct regular performance reviews with customers, providing feedback to internal teams, and implementing action plans to drive continuous improvement.
- Drive initiatives for service enhancement with Operations, Transportation, Commercial, and Tech
- Responsible for customer experience reporting and presentations to management
- In charge of projects related to 3PV customer experience.
- Carry out UAT for new system features
Qualifications
- Bachelor's degree in Business, Logistics, or a related field.
- Minimum of 3 years of experience in customer service, preferably in a logistics or supply chain environment. ·
- Adaptable and resilient, capable of managing a high volume of inquiries while maintaining a customer-centric approach.
- Strong Project Management skills.
- Good Verbal and Written communication skills in Local Language and English
- Able to handle multiple duties in a fast-paced environment.
- Flexible working schedule includes nights and weekends (in case of job needs).
- Strong computer skill (working knowledge of Microsoft Excel, Word, PowerPoint) is a must.
- Strong analytical skill
- Knowing SQL is a plus.
CÔNG TY TNHH MTV HEALTHPOST là một công ty hoạt động trong lĩnh vực Call Center - Trung tâm Tổng đài, chú trọng nhiều về Telesales. Với sứ mệnh đem đến những dòng sản phẩm có nguồn gốc từ thiên nhiên, chăm sóc sắc đẹp và sức khỏe dinh dưỡng, HEALTHPOST đã không ngừng cải tiến bản thân để ngày một tốt hơn và mang lại giải pháp tối ưu nhất về sức khỏe cho người tiêu dùng Việt Nam. Công ty hiện đang hoạt động tại 4 thị trường chính ở South East Asian: Việt Nam, Indonesia, Thái Lan, Malaysia và thị trường Châu Âu như Ukraine, Israel, v.v Nhờ chiến lược kinh doanh rõ ràng và hướng đi đúng; cùng với đội ngũ nhân viên năng động, sáng tạo, không ngại thử thách và được đào tạo chuẩn về nghiệp vụ Telesales;
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
- HEALTHPOST đang dần khẳng định được vị thế của mình trong lĩnh vực Call Center. Chúng tôi luôn chào đón những tài năng trẻ đầy nhiệt huyết, có đam mê và khát vọng thành công gia nhập đại gia đình HEALTHPOST – Nơi những người trẻ theo đuổi đam mê & phát triển sự nghiệp.
Review CÔNG TY HEALTHPOST
Công ty tập trung về sales Thực phẩm chức năng, áp lực doanh số cao