Mô tả công việc
POSITION SUMMARY:
Answer incoming phone calls primarily from external callers in a timely and professional manner that reflects highly on the hotel and brand.
RESPONSIBILITIES:
- Process all incoming and outgoing calls accurately and courteously.
- Record and controls accurately wake up calls.
- Page guests in co-operation with concerned departments.
- Record all entries on traffic sheets.
- Assist guests with international calls and directory queries.
- Call guests by name whenever possible.
- Page staff member when requested.
- Abide by principles of guest privacy.
- Handle guests’ needs or requests and reports complaints to the Call Center Manager.
- Report on logbook daily.
- Bill call costs.
- Aware of local telephone listings and frequently dialed numbers.
- Strictly abides by standards policies and procedures governing cases of emergency such as fire, bomb scare and other critical situations.
- Advise defects on switchboard equipment to Manager.
- Maintain a clean work environment.
- Attend to all guest queries and requests promptly.
- Maintain detailed knowledge of the Hotel’s fire, life and safety system.
- Maintain detailed knowledge on the Emergency Response Team and workings of the telephone room in this regard.
- Maintain Hotel Information.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: Negotiate
Yêu cầu công việc
ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS:
- Good communication skills.
- Good Interpersonal Skills.
- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.
- Fluent in English.
- Second foreign language is preferred.
EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE:
- High School or Vocational Certification in Hotel Management, Business Administration, English or related field.
- 1 year experience in customer service or switchboard operator.
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty TNHH MTV Tài Chính Toyota Việt Nam (TFSVN) là công ty tài chính 100% vốn nước ngoài được đầu tư bởi Tập đoàn Tài chính Toyota (TFC), và là thành viên của Tập đoàn Dịch vụ Tài Chính Toyota (TFSC).
Mục tiêu kinh doanh TFSVN hướng tới là cung cấp các sản phẩm tài chính tiện lợi cho các Khách hàng và Đại lý ủy quyền của Nhà sản xuất. TFSVN tự hào là thành viên của mạng lưới hơn 40 công ty Tài chính Toyota đang hoạt động trên toàn thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp và Bảo hiểm sức khỏe (Ngoại trú và nội trú)
- Được kiểm tra sức khỏe hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip
- Year end party
- Children party,...
Lịch sử thành lập
- Năm 2008, Thành lập công ty TNHH MTV tài chính Toyota Việt Nam. Ra mắt dịch vụ tài chính Toyota
- Năm 2014, Ra mắt dịch vu tài chính Lexus - TFS, đã có mặt tại Đại lý Lexus gồm Đại lý Lexus Thăng Long - Hà Nội và Đại Lý Lexus Sài Gòn - Hồ Chí Minh
- Năm 2016, Bổ sung dịch vụ tài chính Toyota dành cho xe đã qua sử dụng, đã có mặt tại hơn 8 Đại lý Uỷ quyền của Toyota Sure
- Năm 2019, Ra mắt dịch vụ tài chính Hino - HFS đã có mặt tại hơn 21 Đại Uỷ quyền của Hino
Mission
Cung cấp các dịch vụ tài chính, góp phần xây dựng một cuộc sống thịnh vượng cho khách hàng và cộng đồng.