Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Team Management:
- Being the person who is in charged ofhandling inquiries from channels: Email/ Daikin VietnamApplication/Homepage/ Facebook/ Official Zalo/ System Integrated & manyFeatures to support directly SS/technician/dealers/ other depts in CallCenter, as "Lead Team Non voice channels"
- Being the person who works directly withthe supervisor of Service Center/ connect directly to PIC from otherdepartments to make smooth process in operation.
- Being the person who works directly withQuality Control Team in Call center to push Call agent improvement.
- Deploy the requirements of the management to other teams exactly & specifically.
- Record problems arising from teams andoffer solutions or ask consultation from leader (if necessary).
- Check the operation process of the teams& raise proposal to make adjustment (if necessary).
- Check operation, KPIs monthly & reportmonthly to Call management.
2. KPI Management:
- Control and monitor Call Center dispatchtime during the day and make necessary, timely adjustments.
- Control agents coordination by team toachieve KPI.
- Ensure quality for answering content forchannels in charged about: accuracy, timely.
- Implement assigned reports.
3. Training Planning:
- Discuss & follow with Quality ControlTeam to check & make adjustment for effective operation.
- Support training team tobuild suitable training content & plan.
Yêu Cầu Công Việc
- University degree in Social & Science, Education or English major or related major to the job- At least 1 year of experience in Customer Service, Call center, Agency Admin/Support
- Good at English, especially listening & speaking
- Advanced MS Word, MS Excel and MS PowerPoint is a plus
- Demonstrated ability to handle multiple tasks
- A willingness to learn continuously and to adapt to new conditions
- Strong communication skills with people of all levels and team managing skills
- Positive attitude and focus on customer service
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH MTV Tài Chính Toyota Việt Nam (TFSVN) là công ty tài chính 100% vốn nước ngoài được đầu tư bởi Tập đoàn Tài chính Toyota (TFC), và là thành viên của Tập đoàn Dịch vụ Tài Chính Toyota (TFSC).
Mục tiêu kinh doanh TFSVN hướng tới là cung cấp các sản phẩm tài chính tiện lợi cho các Khách hàng và Đại lý ủy quyền của Nhà sản xuất. TFSVN tự hào là thành viên của mạng lưới hơn 40 công ty Tài chính Toyota đang hoạt động trên toàn thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp và Bảo hiểm sức khỏe (Ngoại trú và nội trú)
- Được kiểm tra sức khỏe hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip
- Year end party
- Children party,...
Lịch sử thành lập
- Năm 2008, Thành lập công ty TNHH MTV tài chính Toyota Việt Nam. Ra mắt dịch vụ tài chính Toyota
- Năm 2014, Ra mắt dịch vu tài chính Lexus - TFS, đã có mặt tại Đại lý Lexus gồm Đại lý Lexus Thăng Long - Hà Nội và Đại Lý Lexus Sài Gòn - Hồ Chí Minh
- Năm 2016, Bổ sung dịch vụ tài chính Toyota dành cho xe đã qua sử dụng, đã có mặt tại hơn 8 Đại lý Uỷ quyền của Toyota Sure
- Năm 2019, Ra mắt dịch vụ tài chính Hino - HFS đã có mặt tại hơn 21 Đại Uỷ quyền của Hino
Mission
Cung cấp các dịch vụ tài chính, góp phần xây dựng một cuộc sống thịnh vượng cho khách hàng và cộng đồng.