- As a member of the Gameloft Creative Agency, the Video Artist will report to the Creative Agency Lead while meeting the needs of the Marketing and User Acquisition Team;
- The main responsibility will be to create exciting video content: video trailers for different marketing purposes and publishing on the various platforms (Google Play, AppStore, Microsoft Store, Steam, PlayStation, Nintendo, Xbox, etc), as well as performing video ads specifically designed for different performance channels such as Facebook, Google AdWords, TikTok, YouTube, among others;
- You’ll be producing videos for different games, each with its own unique visual and communication style, while always keeping in mind that the ultimate goal is to engage users and drive their direct response to generate game downloads.
- Develop and execute high-end video content to improve the marketing efforts and find new engaged users for our games;
- Capture compelling in-game content from the game engine;
- Take full ownership of the video production cycle, from concept to final delivery;
- Execute clients (lead / internal teams / licensor) revisions on spec and on time;
- Learn and apply artistic / IP / licensing guidelines;
- Use creativity and innovation to propose new ideas and formats for edits to take our video production to the next level;
- Improve overall video quality through the use of sound effects, music, text, graphics, or any other elements;
- Provide creative suggestions and innovative ideas for video projects, including visual storytelling, pacing, and overall design. Stay up-to-date with industry trends and emerging technologies to incorporate them into video editing workflows;
- Adapt videos into various multiple formats and exports of all types: optimize videos for different platforms and formats, ensuring they are properly compressed, encoded, and formatted for web, social media, or other distribution channels. Maintain a strong understanding of video codecs and compression standards;
- Monitor the performance of your ads and work closely with our internal teams;
- Participate to meetings and constantly bring new creative ideas;
- Stay on top of current trends for gaming and video platforms.
- Respect delivery deadlines;
- Ensure that creatives adhere to the high quality standards;
- Maintain the highest standards of professionalism with regard to the team and clients.
- You are creative!
- You’re fluent in English and possess strong communication skills;
- Fully proficient with motion design, video editing and video content creation;
- Extensive experience with video editing, motion graphics and graphic design in videos using Adobe suites such as Premiere, After Effects, and Photoshop;
- Ability to independently follow a creative brief through the full production cycle, from asset preparation to final delivery;
- Ability to work on multiple tasks with overlapping deadlines in a fast-paced environment;
- Great artistic sensibilities, detail oriented, curious, willing to innovate and explore constantly;
- Willingness to learn about game-engine content manipulation;
- An online portfolio and/or demo reel is required and must be included with the application.
- Passion and experience working in video games;
- Previous experience in 3D application (3dsmax, Blender, Maya, etc);
- Previous experience working with these engines: Unity, Unreal Engine;
- 2D skills / experience.
Công ty TNHH Ô tô Isuzu Việt Nam được thành lập vào ngày 19/10/1995 là doanh nghiệp liên doanh Việt Nam – Nhật Bản, hoạt động trong lĩnh vực nhập khẩu, lắp ráp & phân phối đa dạng các sản phẩm xe thương mại & xe ô tô bao gồm: các dòng xe tải nhẹ – trung- nặng, xe chuyên dùng, khung gầm xe buýt cũng như xe bán tải, xe SUV 7 chỗ.
Năm 2008, tại Việt Nam, Isuzu tạo dấu ấn đặc biệt khi là hãng xe tải đầu tiên áp dụng công nghệ phun dầu điện tử Common Rail hiện đại đạt chuẩn khí thải Euro 2, giúp tăng hiệu suất vận hành, tối ưu hóa sử dụng nhiên liệu và giảm ô nhiễm môi trường.
Năm 2018, Isuzu Việt Nam chính thức cho ra mắt loạt xe tải thế hệ mới trang bị động cơ công nghệ Common Rail cải tiến mang tên Blue Power và một lần nữa tiên phong đáp ứng tiêu chuẩn khí thải Euro 4 theo yêu cầu của Chính phủ.
Năm 2022, Isuzu Việt Nam chính thức ra mắt các dòng sản phẩm xe tải mới Isuzu Master Truck Euro5 Green Power, đạt tiêu chuẩn khí thải Euro5, theo đúng lộ trình của Chính phủ về tiêu chuẩn khí thải tại Việt Nam, góp phần bảo vệ môi trường và sự phát triển bền vững của xã hội.
Review Isuzu Việt Nam
Tập trung cho công việc, làm việc cật lực, sếp bộ phận logistics không có năng lực
nơi làm hiệu quả, kỹ luật tốt
Tổ chức tốt