The candidate for this position will excel at creating and closing new opportunities. By using a consultative approach to selling, this person will use their expertise to identify and qualify leads, leading to sales opportunities with both new and existing customers.
Responsibilities;
Business Development
- Proactively explore new business opportunities through networking, social media, joining exhibitions and conference, as well as through market research
- Arrange client meeting to understand customer needs and to present our products and services Customer Account Management
- Proactively keep track of customers’ needs and satisfaction level to encourage existing customers to continue using our products/ services, and issue renewal contracts.
- Identify and capture additional needs from existing customers to up-sell / cross-sell more products and services.
- Ensure full set of signed contract and customers’ company profile are passed over to operation team for scheduling products/service delivery as soon as possible.
- University Degree level or equivalent education
- 2 years of relevant work experience in sales and business development
- Energetic with an “Hungry for Sales” attitude, be result and KPI driven
- Enjoy achieving and over-achieving targets
- Good command of spoken and written English.
- Knowledge of ISO Standards will be advantageous
- Working experience and knowledge of the ICT Sector will be advantageous
- Commercial understanding of the compliance industry, minimum 2 years quality system management work experience is preferred.
BSI is conducting face-to-face interviews where appropriate and possible. If you are invited to a face-to-face interview but feel more comfortable with conducting the interview virtually, please speak to a member of our recruitment team.
Paris Baguette là thương hiệu con của tập đoàn SPC Hàn Quốc, tập đoàn có hơn 70 năm kinh nghiệm trong ngành thực phẩm. Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Với triết lý kinh doanh của tập đoàn: Tạo nên một thế giới hạnh phúc bằng chất lượng hàng đầu, sự coi trọng khách hàng và chinh phục những thử thách một cách sáng tạo, Paris Baguette đã không ngừng lớn mạnh, sở hữu mạng lưới cửa hàng rộng lớn: hơn 3500 cửa hàng ở Hàn Quốc và hơn 200 cửa hàng ở Trung Quốc, Mỹ, Pháp, Singapore và Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật Lao Động sau 1 tháng thử việc.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các buổi ngoại khóa
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
-
Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Mission
Nhằm mở rộng sản xuất, kinh doanh tại Việt Nam, chúng tôi cần các ứng viên tài năng, sáng tạo cùng đồng hành để thỏa sức chinh phục đam mê bánh ngọt và góp phần tạo nên một thế giới hạnh phúc cho khách hàng.