Mô tả công việc
Position Title: Sales Representative - Key Account Planning
Function: Commercial - InHome
Location: Ho Chi Minh City
Contract Type: under 3rd contract
Direct Reports to: Area Sales Manager - Account Planning, InHome
Main characteristics: (Challenges)
- Growth
- Planning
- Development and relationship management
Key dimensions:
- Sales Volume/value
- Customer numbers
- Cost spending & promotion planning
Key contacts:
- Trade Marketing, PPM/RTM, MKT
- Distributor, Agency
A. KEY ACCOUNTABILITIES
Functional duties (together with line manager):
Account management:
- Key contact with assigned accounts for both internal & external stakeholders
- Plan & execute trade promotion & sales activities to achieve sales target
- Work with Trade Marketing, Operation & Marketing team to ensure each campaign happen as guidelines
- Build, develop & maintain customer relationships with key accounts
Others
- Tracking
- Provide administrative support/ report to key account team
Yêu cầu công việc
- College/Bachelor Degree.
- 2+ years’ experience in sales, experience in B2B or beer market is a plus.
- Advanced computer software proficiency (Words, Excel, Outlook, PowerPoint, Internet).
- Effective communication, administrative, and interpersonal skills.
- Have focused, detailed and disciplined approach to tasks .
- Ability to prioritize and strong organization skills.
- Ability to work in collaboration with multiple stakeholders (Internal & External).
- Ability to work and drive positive results in a fast-paced, team environment.
- Strong numerical, verbal and technical skill base - particularly negotiation & selling.
- Self-motivated.
- Disciplined & integrity.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
Paris Baguette là thương hiệu con của tập đoàn SPC Hàn Quốc, tập đoàn có hơn 70 năm kinh nghiệm trong ngành thực phẩm. Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Với triết lý kinh doanh của tập đoàn: Tạo nên một thế giới hạnh phúc bằng chất lượng hàng đầu, sự coi trọng khách hàng và chinh phục những thử thách một cách sáng tạo, Paris Baguette đã không ngừng lớn mạnh, sở hữu mạng lưới cửa hàng rộng lớn: hơn 3500 cửa hàng ở Hàn Quốc và hơn 200 cửa hàng ở Trung Quốc, Mỹ, Pháp, Singapore và Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật Lao Động sau 1 tháng thử việc.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các buổi ngoại khóa
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
-
Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Mission
Nhằm mở rộng sản xuất, kinh doanh tại Việt Nam, chúng tôi cần các ứng viên tài năng, sáng tạo cùng đồng hành để thỏa sức chinh phục đam mê bánh ngọt và góp phần tạo nên một thế giới hạnh phúc cho khách hàng.