Mô tả công việc
Data Management
- Update, arrange personal data, labor contract, appendix, promotion, demotion, movement, reward, disciplinary, termination and other documents of employees
- Update, manage employee data on HR application
- Monitor, control policy system of company
- Store, preserve documents of labor, salary, bonus, insurance, personal income tax
- Manage and update HRM software (FPT, SAP)
Payroll
- Check, supervise attendance record for employees
- Manage leave, over time
- Calculate incentives, allowances
- Calculate salary, pay salary, bonus
Insurance
- Monitor and update data on increase, decrease of social insurance, health insurance, unemployment insurance with insurance agencies
- Complete documents, contact to insurance agencies for social insurance, health insurance, unemployment insurance benefits of employees
Personal Income Tax
- Register tax codes and dependents
- Make PIT declaration, monthly PIT payment
- Make PIT finalization
Others
- Report for labor, insurance, personal income tax with government and company internal
- Promptly update law for adjusting benefits, policies, salaries
- Answer questions related to policies, salaries and others to employees
- Perform other tasks under direction of manager
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree of Human Resources Management, Accounting
- At least 3 year experiences in C&B
- Experience in using HR application for labor management and payroll
- Priority for candidates who have experience in restaurant / fast food / hotel
- Good English is a priority
- Understand Labor Law, Social Insurance Law, Personal Income Tax Law
- Good at Microsoft Office, Excel, Power Point, especially in Excel
- Good at management, communication, analyzation, solving problem
- Carefulness, honest, responsibility
Quyền lợi được hưởng
- Specific career advancement roadmap;
- Competitive salary, 13th month salary, annual salary increase;
- Full insurance benefits as per the law; 24/7 insurance; health insurance;
- 12 days of annual leave;
- Participation in extracurricular activities and team building;
- Opportunities for learning, participation in internal training courses, and rapid development and promotion to senior management positions.
Công ty TNHH Phát triển giáo dục và Hợp tác quốc tế THANHMAIHSK được thành lập từ năm 2012, xuất phát từ niềm mong mỏi làm thế nào để những người yêu thích tiếng Trung, mà không có cơ hội được đào tạo trong các môi trường đại học chuyên nghiệp, có thể theo học tiếng Trung một cách bài bản và hiệu quả. Đồng thời, nhận thức được cơ hội có việc làm và cuộc sống tốt hơn rất nhiều nếu biết thêm tiếng Trung trong các tập đoàn lớn, đa quốc gia, THANHMAIHSK đã mở ra cuộc hành trình của mình với lớp học đầu tiên chỉ vỏn vẹn 6 học viên.
Sau hơn 9 năm hình thành và phát triển, với hơn 25000 học viên và hơn 900 lớp học, THANHMAIHSK đã và đang đi đúng với sứ mệnh được đặt ra, không phụ lại sự kỳ vọng của các học viên, các vị phụ huynh và các đối tác. Từ năm 2020, với mục tiêu trở thành hệ thống giáo dục Hán ngữ toàn diện nhất Việt Nam, THANHMAIHSK cam kết không ngừng nỗ lực định hướng, nâng chuẩn và tiên phong trong đào tạo Hán Ngữ ngắn hạn, nghiên cứu và phát triển phương pháp giảng dạy, cập nhật giáo trình, đồng thời kiến tạo cộng đồng Hán Ngữ và xây dựng môi trường giao lưu và nghiên cứu học thuật của các giảng viên.
Trong những năm qua, THANHMAIHSK tự hào đạt được những thành tựu rực rỡ khi mở được 16 cơ sở trải khắp 3 tỉnh thành lớn của đất nước là Hà Nội, TP Hồ Chí Minh, Bắc Ninh, Đà Nẵng, trở thành đối tác đáng tin cậy của các doanh nghiệp, trường đại học uy tín của Trung Quốc. THANHMAIHSK cũng là đơn vị đào tạo tiếng Trung được nhiều doanh nghiệp tin tưởng như FPT, Funtap,…