Chi tiết công việc
- Market researching (Market, Competitors, Customers) is conducted to advise the leadership in making decisions regarding the selection of target markets and entry methods
- Searching for agents, establishing distribution channels for products/services in the target market, and supporting partners in promotion and sales
- Collaborating with relevant partners to enhance the value of products/services, build the brand, or expand the market
- Researching and promoting the product development process in a localized direction, ensuring compliance with local government policies and regulations
- Bachelor's degree in Business, Economics, Management, Marketing, or Finance
- Business English proficiency, advanced MS Offices,...
- Strong sales, negotiation, persuasion, communication, and presentation skills; excellent project management skills, problem-solving, culturally sensitive and effective teamwork
- Proactive, self-motivated, confident; creative talents, critical and logical thinking; effective time management; detail-oriented and well-organized
- Candidates with experience in B2B sales/business development are highly preferred. Having studied or worked abroad, particularly in English-speaking countries, is considered a plus
- Competitive salary negotiable according to capacity, total income is upto $2000
- Evaluation of salary increase 2 times/year, many opportunities to increase salary by 50-70%/year, attractive income package, year-end bonus based on individual work performance, initiative bonus
- Having the opportunity to become a manager/expert after 6 months - empowered, promoted without waiting for age
- "Hổ Tướng" Training Program: a talent management training program, a launching pad to become an elite warrior
- “Gấu vàng” Award: the place to honour the best talents
- Comprehensive health care package at Medlatec, joining hobby clubs, teambuilding programs, periodic travel
- MISA is the best IT enterprise in Asia - the Oceania region, pioneering in exporting SaaS solutions
- TOP of IT enterprises with continuous growth in staff size of 20%/year, revenue growth of 15%/year
- Including 3000 talents with the same desire to bring Make In Vietnam technology products to the world
- Building trust with 350,000 customers which are state agencies, businesses, business households and 3.5 million individual customers in Vietnam and 22 countries
- Gaining more than 100 domestic and international IT industry awards
- Connecting talents: focus on developing people who share the same ideals, and goals, share values and receive success.
- Breakthrough thinking: an environment that respects differences and promotes creativity, MISA-er is free to develop progressive ideas, improve productivity
- Hitech/Work smarter: optimize work performance by applying technology, and automated software (AMIS, Jira, Power BI, AI Marketing, ...)
- Being Happy at Work: MISA creates an environment for you to always smile and feel happy with the values received
Thành lập năm 1984 tại Đài Loan, sau hơn 30 năm phát triển Tập đoàn Qisda vươn mình trở thành nhà sản xuất máy chiếu lớn nhất thế giới và cũng là nhà sản xuất màn hình tinh thể lỏng lớn thứ hai thế giới với thương hiệu nổi tiếng thế giới như BENQ...vv. Với đội ngũ nhân viên đông đảo lên tới 10.000 người trên khắp thế giới và các trung tâm nghiên cứu phát triển, các nhà máy sản xuất quy mô lớn đặt tại Đài Loan và Trung Quốc, Tập đoàn Qisda tự hào là nhà thiết kế, sản xuất hàng đầu thế giới về sản phẩm điện tử đa lĩnh vực như các sản phẩm điện tử sử dụng trong thương mại, công nghiệp, y tế...vv. Qisda có môi trường làm việc trẻ trung, năng động, chuyên nghiệp, với nhiều cơ hội học tập và thăng tiến.
Hiện tại chúng tôi đang xây dựng nhà máy sản xuất tại Việt Nam quy mô lớn, có nhu cầu tuyển dụng nhiều vị trí quan trọng, hoan nghênh nhân tài Việt gia nhập tập đoàn, để cùng phát triển!