Mô tả công việc
Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.
Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.
Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.
Manage customer incidents, following the established protocols.
Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.
Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department’s inventories.
Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.
Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.
Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.
Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- 13th month salary, and holidays.
Yêu cầu công việc
- Good English
- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)
Yêu cầu hồ sơ
LIXIL Global Manufacturing Vietnam Co., Ltd.(Viết tắt:LIXIL VINA Co., Ltd.) nằm ở khu công nghiệp Long Đức, thuộc tỉnh Đồng Nai, cách TP.HCM-trung tâm kinh tế của Việt Nam 40km từ phía Đông. LIXIL VINA là nhà máy chuyên sản xuất khung cửa sổ, cửa ra vào, các sản phẩm ngoại thất trong kiến trúc nhà ở. Hiện tại chúng tôi chủ yếu sản xuất các loại sản phẩm cho thị trường Nhật Bản, nhưng trong tương lai, chúng tôi mong muốn sẽ mở rộng đến thị trường Việt Nam và các nước ASEAN. LIXIL VINA lần đầu tiên cung cấp và sản xuất các sản phẩm cửa, cửa sổ, thiết bị ngoại thất... bằng nhôm, nhựa cao cấp chất lượng Nhật trên toàn nước, từ Hà Nội đến TP Hồ Chí Minh.
Review LIXIL Việt Nam
Nơi làm việc chuyên nghiệp, vui vẻ, hòa đồng
Đãi ngộ cao
Lương ổn thời gian làm việc hơi dài