Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
*We are looking for PE Assistant Manager (facilities management) who is willing to work with the detailed description below:
- Monitor, follow and evaluate the performance of equipment, infrastructure, facilities systems and energy saving in Company as well as give improvement and optimization actions if needed
- Monitor and cooperate closely with contractors in repairing and maintaining facilities in accordance with standards and regulations of safety and cost
- Take responsibility for the installation, relocation and improvement of equipment and facilities to meet company's business activities
- Ensure equipment and facilities systems meet government's regulations and standards of health - safety - environment
- Make and implement the overall maintenance plan of facilities systems to ensure smooth operation
- Work closely with all relevant departments to solve problems caused by the operation of equipment and facilities systems
- Supervise and implement fire prevention and fighting in the factory, and coordinate with authorities to organize fire prevention and fighting training for employees
*Benefits:
- Receive 100% salary (including probation month period)
- All Sundays & 02 Saturdays off per month (up to 4 Saturdays off in some months)
- Participate in social insurance with 100% of basic salary (+ allowances for foreign languages, environment... if any) according to Labor Law
- Bonus twice a year, annual salary increases, bonus on holidays of the year
- Shuttle bus from Hanoi (inner city & Dong Anh), Hai Duong, Hung Yen, Bac Ninh
- Health insurance 24/24
- Free TOEIC test (depend on annually plan)
- Free training courses: leadership, management skill,....
- Allowances about English, Japanese certificate; master's degree in Japan
- In addition, various kinds of welfare regimes to meet spiritual needs such as travel, sports day, family day, children day, fresh summer coupon, annual event organized by the company, etc.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree with 3-4 years of experience in similar position of facility/ maintenance management
- Intermediate English level and good command of MS Office
- Good planning and organizing skills
- Strong communication, coaching, problem-solving and decision-making skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 34 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH TCG Land được thành lập cuối năm 2017 dựa trên việc tái cấu trúc của Công ty Cổ phần Thành Công E&C và 8 công ty khác hoạt động về lĩnh vực, đầu tư BĐS và Xây dựng của Tập đoàn Thành Công. Công ty TNHH TCG Land - thành viên thuộc Tập đoàn Thành Công là Tập đoàn tư nhân được thành lập từ năm 1999 và là một trong những Tập đoàn hàng đầu trong ngành công nghiệp ô tô tại Việt Nam. Năm 2009, Tập Đoàn Thành Công trở thành đối tác chính thức và duy nhất của Tập đoàn Ô tô Hyundai Toàn cầu về phân phối ô tô du lịch.
Từ năm 2012 đến nay Tập Đoàn Thành Công luôn nằm trong top 500 doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam theo 2 tiêu chí quy mô và doanh thu. Tập Đoàn Thành Công được xếp hạng 29 trong danh sách này.
Công ty TNHH TCG Land là đơn vị thành viên chủ lực của Tập đoàn Thành Công hoạt động trong lĩnh vực Đầu tư Kinh doanh Bất động sản. Hiện nay, Công ty đang thi công phát triển các Dự án bất động sản, cơ sở hạ tầng tại TP Hà Nội, TP. HCM, Đà Nẵng và các tỉnh lân cận Hà Nội (Đông Anh, Thanh Trì Hà Nội)