Mô tả công việc
- Promote awareness of brand image internally and externally.
- Update property website with latest promotion, working Corporate member to make requested updates.
- Respond to all daily general media inquiries or refer to an appropriate spokesperson.
- Regularly entertain media introducing new promotions, events, hotels services and facilities.
- Coordinate on-property visits from partners and media, including reservations, amenities, special requests, and dining.
- File and update press database, digital library, and press clippings.
- Supports media relations outreach efforts, including pitching ideas and events, interview facilitation.
- Supports implementation of different communication strategies and campaigns for a variety of media, marketing and public relations programs.
- Write, prepare and review press releases, articles, speeches and marketing materials.
- Collect database and utilize for promoting purpose.
- Negotiate and finalize partnerships to boost the hotel reputation and traffic for F&B outlets
- Prepare monthly and annual marketing report for internal review and corporate
- Regularly audit digital platforms and review with mandatory agencies for solutions of SEO, SEM performance
- Oversee marketing expenses and provide forecast for quarterly marketing budget
- Guide team member with social media strategy and efficient implements
- And other requests from line manager
Quyền lợi được hưởng
- Monthly service charge
- 13th month salary
- Opportunity for learning and development
- Annual leave
- 08 days off per month
- Parking, duty meal, uniform, Laundry service
- Eligible for discount for F&B services up to 50%
Yêu cầu công việc
- At least 2 years’ experiences in a position in an international hotel or 4 years relevant work experience.
Yêu cầu hồ sơ
Pls send your CV to hoteljob
Thai Corp International (Vietnam) Co. Ltd. (“TCI”) là công ty phân phối hàng tiêu dùng (FMCG) hàng đầu với hơn 25 năm kinh nghiệm tại thị trường Việt Nam. Hiện tại, TCI làm việc với tất cả các kênh phân phối lớn và có hơn 300 đại diện kinh doanh tại các tỉnh thành phố nhằm chăm sóc tất cả các nhà phân phối và cửa hàng bán lẻ trên toàn Việt Nam. TCI cung cấp dịch vụ nhanh hơn trực tiếp tới các siêu thị, đại lý, cửa hàng bán sỉ và lẻ tại thành phố Hồ Chí Minh. Trong năm 2010, TCI trở thành một trong những công ty lấy được giấy phép kinh doanh thương mại của chính phủ Việt Nam cho phép công ty phân phối hàng hóa, xuất nhập khẩu và kinh doanh tại Việt Nam. Hiện tại, TCI có mạng lưới phân phối tại 64 tỉnh thành với hơn 1000 đại lý cho hơn 50 ngàn của hàng bán lẻ tại Việt Nam. Với chức năng chính là bán và phân phối, TCI là nhà phân phối chính của các mặt hàng tiêu dùng chính của Thái Lan và các nước khác như Cá hộp ba cô gái, khăn giấy Cellox và E'Mos, sản phẩm sữa đậu nành ICB, đậu hũ ICB, bánh gạo Yappy và Dozo, kẹo mềm, snack... Tất cả các sản phẩm có tên tuổi này được biết và chấp nhận bởi người tiêu dùng Việt Nam. Là công ty phân phối, TCI luôn đặt tên tuổi của mình lên hàng đầu bằng những chiến lược quảng bá, quảng cáo, khuyến mãi tới các khách hàng chiến lược. Vào ngày 1 tháng 9 năm 2010, TCI đã chính thức sát nhập vào tập đoàn Berli Jucker Plc (BJC, Thailand) như là một đối tác kinh doanh.