Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Project Coordinator serving as the main point of contact for existing customers and are responsible to provide administrative support to the inspection teams in the preparation and execution of customer projects. The expect deliverables of this position mainly include, but are not limited, to the following expectations and responsibilities:
Expectations:
- Timely and professional responses to client inquiries within 24 hours.
- Professional support to auditors in the preparation and execution of testing projects.
- Timely and accurate completion and maintenance of testing and client related documentation.
- Timely and accurate entry of audit related information into relevant IT systems.
- Timely and accurate completion of commercial order processing tasks.
Responsibilities:
· Fully support internal and external stakeholders with administrative efforts in the preparation and execution of assigned projects and clients.
· Monitor projects planning, preparation, implementing and approving status.
· Respond to client inquiries in a timely manner and forward them to appropriate parties in the organization as required.
- Complete project handling and commercial order processing for assigned clients.
- Maintenance of client and project related information in respective systems.
- Support assistant senior coordinators in the training of coordinator supports.
Yêu Cầu Công Việc
Project Coordinator should be experienced in interacting with customers, be pro-active and motivated to provide professional support in a courteous manner to clients and team members alike.
Qualifications:
· At least 4 years work experience in a customer facing team environment working directly with external customers, including experience in handling customer complaints.
· Experienced in project planning & scheduling in a B2B setting desirable.
· Good command of both spoken and written English, MS office.
Requirements:
· Motivated to contribute to a larger team and to take on additional responsibilities.
· Friendly, helpful and positive attitude.
· Pro-active and organized and willing to learn independently
· Interested in working in a multi-cultural environment
Skills:
· Effective customer service skills.
· Demonstrated ability to work and contribute as part of a team.
· Demonstrated resilience to handle customer complaints and problem-solving skills.
· Organizational and time management skills, ability to handle multiple tasks.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH Thiết kế chế tạo Nhật Minh là công ty chuyên về lĩnh vực khuôn mẫu chính xác và sản phẩm nhựa chất lượng cao. Khởi nghiệp từ lĩnh vực chế tạo khuôn mẫu năm 2007 với chỉ 4 thành viên, đến nay đã có hơn 100 nhân viên, một văn phòng đại diện và một nhà máy tại Bình Dương gồm 1 xưởng chuyên chế tạo khuôn mẫu chính xác và 1 xưởng chuyên ép nhựa chất lượng cao. Với phương châm hoạt động: “Chất lượng cao nhất - Thời gian nhanh nhất - Dịch vụ tốt nhất”, Nhật Minh không ngừng cải tiến và phát triển để mang lại sự hài lòng cho khách hàng. Nhật Minh luôn “Hướng đến sự hoàn hảo”, vì vậy những yêu cầu từ phía bạn chính là động lực để chúng tôi hoàn thiện mình. “Đến với Nhật Minh! Tại sao không?”.