Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Customer Insight Analysis:
- Conduct in-depth research on the behaviors, needs, and trends of priority customers through online surveys, customer data, and market research.
- Propose strategies to develop services and products that cater to the needs of high-net-worth customer segments.
- Multi-channel Customer Communication:
- Develop and execute multi-channel communication plans, including direct marketing (traditional and digital), direct sales channels, cross-platform advertising, and press releases, tailored to specific priority customer programs.
- Collaborate with relevant departments to create content and visuals that resonate with the priority customer segment, implement and monitor performance, report results, and propose improvement solutions.
- Manage and control brand image through direct content, mobile banking apps, websites, branch networks, and nationwide Priority Customer Centers.
- Digitalization of Priority Customer Services:
- Develop and implement a digital customer journey for banking services to enhance the priority customer experience through various transaction and online communication channels.
- Propose improvements to the customer experience and digital solutions to enhance service quality.
- Customer Experience Management at Events:
- Develop customer experience scenarios for offline and online events.
- Implement plans to internal units and oversee the execution of customer care activities before, during, and after events.
- Annual Priority Customer Care Programs:
- Develop a budget plan, ideate activities, and determine annual priority customer gifts.
- Implement and control the quality of program activities.
- Conduct customer experience surveys and evaluate implementation results.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Finance, or related fields.
- At least 3-5 years of experience in banking, digital marketing, or high-net-worth customer management.
- Experience in implementing digital marketing campaigns and managing high-net-worth customer segments.
- Skills in market analysis, customer insight, and strategy development.
- In-depth understanding of digital trends in the finance and banking industry.
- Excellent communication, self-learning, project management, and teamwork skill
Benefits:
- Competitive salary
- 13th month salary, year-end bonus… (following Bank‘s policy)
- 16 annual leave days.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Chúng tôi cung cấp dịch vụ đưa đón tư nhân chất lượng cho tất cả các nhu cầu của bạn - từ đưa đón sân bay và các sự kiện của công ty cho đến tham quan, các dịp thảm đỏ và đi công tác. Bất kể dịp nào, bạn sẽ hài lòng với những chiếc xe mới được bổ nhiệm, tài xế chuyên nghiệp và chất lượng dịch vụ tuyệt đối. Trình điều khiển của chúng tôi là chuyên nghiệp, đúng giờ và thân thiện. Họ đã được lựa chọn cẩn thận về kỹ năng lái xe, cá nhân và đánh máy. Họ kín đáo và tôn trọng quyền riêng tư của khách hàng, giúp đỡ hành lý và chọn con đường tốt nhất đến đích, các kỹ năng và cam kết hướng tới sự xuất sắc của họ được coi là một phần của cuộc thi. Chúng tôi được tất cả du khách, từ khách du lịch, Tập đoàn khách sạn, Doanh nghiệp, doanh nghiệp vừa và nhỏ, Người nổi tiếng tin tưởng. Việc cung cấp dịch vụ của chúng tôi được thúc đẩy bởi sự chú ý nghiêm túc đến từng chi tiết, lập kế hoạch chuyên sâu, thực hiện chính xác và thận trọng. Chúng tôi điều chỉnh riêng dịch vụ của mình để đảm bảo giải pháp thực sự phù hợp cho khách hàng và theo đuổi những khách hàng tiềm năng vượt trội ở mọi cơ hội. Chúng tôi tin rằng chất lượng dịch vụ cao không nhất thiết phải đi kèm với mức giá cao và chúng tôi mong muốn giữ cho khách hàng của mình luôn hài lòng. Đó là lý do tại sao bạn sẽ thấy mức giá của chúng tôi rất dễ so sánh. Và nếu bạn thấy hành trình đề xuất của mình như tại mức giá thấp hơn ở nơi khác, vui lòng gửi cho chúng tôi báo giá chính hãng bằng văn bản của bạn và chúng tôi sẽ khớp giá hoặc thậm chí đánh bại nó.