Mô tả công việc
1. To design the annual sales and marketing plan, based on the previous research, investigation and analysis of the market trends (national and international). To review the development of the plan and take appropriate actions in order to achieve the sales goals and improve the sales results.
2. Establish the individual goals for the sales and marketing managers/ sales managers in order for them to achieve the general goals of the department.
3. To design the annual budget including the product and service goals and revenue objectives.
4. Prepare the occupancy forecast in order to establish a correct price policy, adapted to the different potential customers (groups, key accounts, tour operators…), and with the approval of the General Manager.
5. Provides marketing and sales information, statistics and reports for the General Manager and Head Office.
6. To successfully attend to the key accounts and maintain permanent contact with them, detecting the potential customers and accounts within the market segmentation and customers’ geographic origin.
7. To assure that the sales managers correctly organize and successfully execute the visits to the clients and review those visit reports and to make suggestions for any necessary improvements in order to achieve the goals.
8. Assure, coordinate and follow up the presence of the hotel at the trade fairs, expositions, conventions events, and promotional tours according to the programme established in the Marketing Plan.
9. Review and ensure that negotiations, contracts with the different companies and credits for clients are made according to the policies and established procedures that protect the interests of the hotel.
10. Review monthly P&L statements and find ways to improve the performance of the Hotel.
11. Advise the General Manager / Board of Directors development plan to achieve the set KPI
12. Conduct Departmental meeting once every week.
13. Keep abreast of the competitor’s activities on a weekly basis.
14. Prepare and implementation of the yearly advertising and Promotions together with the public relations team.
15. Organize and promote, in cooperation with the Food & Beverage Department special projects to stimulate Food & beverage sales within the community, including, but limited to, tournaments, balls, parties, gastronomic festivities, etc.
16. Ensure maximum exposure in the internet with the assistance of the Ecommerce Executive/Manager.
17. Enhance the image of the hotel in the local community.
18. Attend at least 6 Community Involvement Projects a year
19. Responsible of developing new market.
Quyền lợi được hưởng
- Compatitive salary
- To have a lot of chance with the new project of Group
- Friendly environment
- Meals at Canteen
- A lot of other compatitive benefits
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Sale-marketing related fields.
- Flexible, dynamic and open-minded.
- Problem-solving and negotiation skills.
- Ability to work under high pressure, being honest and highly responsible.
Yêu cầu hồ sơ
- Tel: 0901172288 (HR)
Công Ty TNHH Thương Mại & Dịch Vụ Điện Mạnh Phương chuyên cung cấp và phân phối thiết bị điện: Đèn led, thiết bị cảm biến, công tắc, ổ cắm,..
Với hệ thống chi nhánh và văn phòng đại diện trải khắp 3 miền Bắc, Trung, Nam, kênh phân phối của thiết bị điện MPE phủ khắp 64 Tỉnh Thành toàn lãnh thổ Việt Nam. Cho đến nay, chúng tôi hoàn toàn khẳng định được chỗ đứng vững trên thị trường và điều đó không thể ngăn cản Mạnh Phương phát triển, hoàn thiện hơn nữa về mọi mặt
Với nguồn nhân sự cấp quản lý, trình độ học vấn trên đại học chiếm 20% và 80% trình độ đại học, chúng tôi tự tin vào tính sáng tạo, kỹ năng và tinh thần trách nhiệm của mỗi vị trí quản lý trong công ty. Nhưng điều đó không khiến chúng tôi xem nhẹ công tác đào tạo, bồi dưỡng, phát triển nguồn nhân lực của doanh nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các quyền lợi BHXH, BHTN, BHYT theo quy định của Công ty và quy định của Pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các câu lạc bộ thể thao, sân chơi bóng đá
- Du lịch ngoại khóa hằng năm
- Chương trình teambuilding gắn kết
Lịch sử thành lập
- Tháng 11/1999, Thành lập trụ sở tại Q. Bình Thạnh, TP.HCM
- Tháng 03/2001, Thành lập chi nhánh tại Quận 5, TP.HCM
- Tháng 11/2004, Thương hiệu MPE được chính thức đưa ra thị trường
- Tháng 07/2006, Thành lập chi nhánh tại Hà Nội
- Tháng 09/2007, Thành lập chi nhánh tại TP. Đà Nẵng
- Tháng 02/2008, Thành lập nhà máy KCN Tân Bình, TP. HCM
- Tháng 05/2009, Thành lập chi nhánh Cần Thơ
- Tháng 12/2017, Thành lập nhà máy KCN Nhị Xuân, TP HCM
- Tháng 06/2019, Thành lập TT phân phối MPE Miền Tây - Cần Thơ
- Tháng 07/2019, Thành lập TT phân phối MPE Miền Trung - Đà Nẵng
- Tháng 12/2019, Thành lập nhà máy KCN Xuyên Á, Long An.
Mission
- Đối với thị trường: Cung cấp các sản phẩm – dịch vụ cao cấp với chất lượng quốc tế và am hiểu bản sắc địa phương; mang tính độc đáo và sáng tạo cao. Bên cạnh giá trị chất lượng vượt trội, trong mỗi sản phẩm – dịch vụ đều chứa đựng những thông điệp văn hóa, nhằm thỏa mãn tối đa nhu cầu chính đáng của khách hàng.
- Đối với cổ đông và đối tác: Đề cao tinh thần hợp tác cùng phát triển; cam kết trở thành “Người đồng hành số 1” của các đối tác và cổ đông; luôn gia tăng các giá trị đầu tư hấp dẫn và bền vững.
- Đối với nhân viên: Xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, sáng tạo và nhân văn; tạo điều kiện thu nhập cao và cơ hội phát triển công bằng cho tất cả nhân viên.
- Đối với xã hội: Hài hòa lợi ích doanh nghiệp với lợi ích xã hội; đóng góp tích cực vào các hoạt động hướng về cộng đồng, thể hiện tinh thần trách nhiệm công dân và niềm tự hào dân tộc.