Mô tả công việc
Responsible for the preparation of reports commissioned by the Sales Management, for the prospecting, evaluation and control of corporate, individual and agency clients. Provide efficient, timely, and confidential administrative support that contributes to the achievement of the Sales Directorate's objectives.
OPERATIONS
1. To prepare the Gift Certificates requested by the different areas of the hotel, authorised by the General Management.
2. Prepare the reports requested by the Sales Management.
3. Assisting the DOS with admin duties.
4. General and travel agenda.
5. Coordination of the Sales Management's travels.
6. Perform and carry out special tasks when requested by Sales Management.
7. Maintain excellent communication between the members of the Sales Management, achieving an optimal teamwork in a harmonious way.
8. Maintain stock of office supplies.
9. Support Sales Management with established travel procedures such as Cash Advance, Expenses and Representation Policy, Expenses Settlement. Travel and Representation Expenses procedures will be facilitated by Sales Management.
10. Responsible for making and controlling the payment of invoices for the Sales department.
11. Perform and carry out special tasks when requested by Sales Management.
12. Comply with the rules, policies and procedures of the Hotel.
13. Know, respect and comply with Meliá Hotels International's policies on sustainability.
14. Perform other related and complementary tasks related to the position.
CUSTOMER EXPERIENCE
15. Be knowledgeable of the Brand philosophy and comply with the standards, operational and identity manuals that apply to their department.
16. Ensure the customer's experience and personalise their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
17. Deal with customer incidents, communicating the actions taken to the person in charge. Escalate the incident to the person in charge if a solution cannot be found.
18. Be knowledgeable of the Voice of the Customer goals and to execute the necessary actions to achieve them.
19. Support their manager with the Sensory Architecture established for their areas.
20. Be knowledgeable and promote the hotel’s services and facilities as well as the entertainment programme, experiences and events.
HEALTH & SAFETY/HEALTHY WORKPLACE
21. Be knowledgeable of the hotel’s evacuation plan.
22. Be knowledgeable of the personal protective equipment and use it correctly.
23. Be knowledgeable of the methods, work procedures and risks inherent to their activity.
24. Assume the responsibilities assigned in the Occupational Health and Safety Management System Manual.
SUSTAINABILITY
25. Ensure metering of energy and/or water consumption for charging to the lessee (if applicable).
26. Give visibility to sustainable attributes in the customer relationship (under the instructions of the marketing & branding department).
27. Ensure sustainability communication under criteria of truthfulness, rigour and coherence.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- International working environment
- 13th month salary
- Annual Outing Trip
- Annual salary review
- Laundry uniform provided
- Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
- 2 Day-off/week
- Benefit for birthday, mid-autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
- Duty meal provided at canteen
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
- Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram
Yêu cầu công việc
- University Degree in Tourism, Business.
- Vietnamese - Excellent level, written & spoken
- English - Advanced level, written & spoken
- Knowledge of third language is an advance
- Ability to make decisions and define their area’s sales department strategy.
- Great ability to communicate and negotiate.
- Knowledge of PMS Opera Cloud
- Knowledge and business, Leisure and MICE contacts.
- Proficiency in Microsoft Office software: Word and Excel
- At least 2 years in international hotels in the same position.
Yêu cầu hồ sơ
Or contact/Hoặc liên hệ: 0254 378 9000 Ext: 5203
Hotline HR/Phòng Nhân Sự: 0911 721 747
Công Ty TNHH Thương Mại & Dịch Vụ Điện Mạnh Phương chuyên cung cấp và phân phối thiết bị điện: Đèn led, thiết bị cảm biến, công tắc, ổ cắm,..
Với hệ thống chi nhánh và văn phòng đại diện trải khắp 3 miền Bắc, Trung, Nam, kênh phân phối của thiết bị điện MPE phủ khắp 64 Tỉnh Thành toàn lãnh thổ Việt Nam. Cho đến nay, chúng tôi hoàn toàn khẳng định được chỗ đứng vững trên thị trường và điều đó không thể ngăn cản Mạnh Phương phát triển, hoàn thiện hơn nữa về mọi mặt
Với nguồn nhân sự cấp quản lý, trình độ học vấn trên đại học chiếm 20% và 80% trình độ đại học, chúng tôi tự tin vào tính sáng tạo, kỹ năng và tinh thần trách nhiệm của mỗi vị trí quản lý trong công ty. Nhưng điều đó không khiến chúng tôi xem nhẹ công tác đào tạo, bồi dưỡng, phát triển nguồn nhân lực của doanh nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các quyền lợi BHXH, BHTN, BHYT theo quy định của Công ty và quy định của Pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các câu lạc bộ thể thao, sân chơi bóng đá
- Du lịch ngoại khóa hằng năm
- Chương trình teambuilding gắn kết
Lịch sử thành lập
- Tháng 11/1999, Thành lập trụ sở tại Q. Bình Thạnh, TP.HCM
- Tháng 03/2001, Thành lập chi nhánh tại Quận 5, TP.HCM
- Tháng 11/2004, Thương hiệu MPE được chính thức đưa ra thị trường
- Tháng 07/2006, Thành lập chi nhánh tại Hà Nội
- Tháng 09/2007, Thành lập chi nhánh tại TP. Đà Nẵng
- Tháng 02/2008, Thành lập nhà máy KCN Tân Bình, TP. HCM
- Tháng 05/2009, Thành lập chi nhánh Cần Thơ
- Tháng 12/2017, Thành lập nhà máy KCN Nhị Xuân, TP HCM
- Tháng 06/2019, Thành lập TT phân phối MPE Miền Tây - Cần Thơ
- Tháng 07/2019, Thành lập TT phân phối MPE Miền Trung - Đà Nẵng
- Tháng 12/2019, Thành lập nhà máy KCN Xuyên Á, Long An.
Mission
- Đối với thị trường: Cung cấp các sản phẩm – dịch vụ cao cấp với chất lượng quốc tế và am hiểu bản sắc địa phương; mang tính độc đáo và sáng tạo cao. Bên cạnh giá trị chất lượng vượt trội, trong mỗi sản phẩm – dịch vụ đều chứa đựng những thông điệp văn hóa, nhằm thỏa mãn tối đa nhu cầu chính đáng của khách hàng.
- Đối với cổ đông và đối tác: Đề cao tinh thần hợp tác cùng phát triển; cam kết trở thành “Người đồng hành số 1” của các đối tác và cổ đông; luôn gia tăng các giá trị đầu tư hấp dẫn và bền vững.
- Đối với nhân viên: Xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, sáng tạo và nhân văn; tạo điều kiện thu nhập cao và cơ hội phát triển công bằng cho tất cả nhân viên.
- Đối với xã hội: Hài hòa lợi ích doanh nghiệp với lợi ích xã hội; đóng góp tích cực vào các hoạt động hướng về cộng đồng, thể hiện tinh thần trách nhiệm công dân và niềm tự hào dân tộc.