Công ty thương mại LARIA ★ 1.0

Hồ Chí Minh
100 - 200 nhân viên
Thực phẩm & Đồ uống
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công ty thương mại LARIA

Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Dịch vụ khách hàng

Việc làm Công ty thương mại LARIA

Cập nhật 11/03/2025 10:27
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI LARIA
Senior Officer - Sales Support, Agricultural Solutions
Công ty thương mại LARIA 1.0★
1 đánh giá 44 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 23/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tầng 11, Tòa nhà Saigon Trade Center, Số 37, Đường Tôn Đức T Phường Bến Nghé Quận 1 TP Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

OBJECTIVES OF THE POSITIONProvide sales support services internally and externally for Sales Team to achieve Business sales target as set by Regional team and country.MAIN AREAS OF RESPONSIBILITIES AND KEY ACTIVITIESSales Support Operations- Update and distribute price list to Sales Supervisors/ Managers as well as customers.- Generate and send quotation to customer.- Attend to customer enquiries on product information, product application, pricing, etc.- Act as first customer contact person to handle customer inquiries.- Maintain price in SAP system to generate orders.- Prepare and follow up contract liquidation with customers. - Calculate seasonal, yearly, ad-hoc rebate scheme.- Work with AP Supply Chain for stock allocation and tracking to meet order demand.- Coordinate with Customer Services and Sales Team, Customers on delivery, order release, order combination.- Handle all customer complaints and raise NCM if needed.- Support sales events, meeting, conferences.Customer Management - Check customers credit status and timely update to responsible colleagues for actions.- Work with Credit team in finalizing annual credit limit assigned to the customers.- Submit and follow credit application for new customers and revised credit limit application when required. - Collect data from Sales team and assist in preparing monthly reports of relevant products.- Analyze historical seasonal sales data and recommend to LBM/Supply Chain for import and production plan. - Track the awarded incentive of key customers (based on volume, products), recommend and coordinate to organize. incentive trip for key customers.- Master Data management: + Submit relevant form or document to create new customer record in system. + Collect and maintain customer data, including key farmer contacts, retailers and dealers.- Visit key customers regularly every quarter to build networking and relationship.

Yêu cầu công việc

- University degree, Business Administration/ Finance/ Agriculture.- Minimum three-year relevant experiences with sales support and customer services experience, able to work under pressure and multi contact.- Knowledge on Agrochemical industry/ market/ products will be advantage.- Good command in English is an advantage and MS. Office/ Excel is a must. - Competencies required: Demonstrate Customer Focus, Communicate Effectively, Collaborate for Achievement.

Quyền lợi được hưởng

- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI LARIA
Công ty thương mại LARIA Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 99 Hoàng Hoa Thám, Phường 6, Quận Bình Thạnh

Farmers Market là thương hiệu “Chuỗi cửa hàng thực phẩm sạch”, được quản lý bởi Công ty TNHH Thương Mại LARIA. Mục tiêu của chúng tôi là trở thành “Chuỗi cửa hàng thực phẩm sạch hiện đại hàng đầu tại Việt Nam | Vietnam’s healthiest modern grocery store”.

Đội ngũ Farmers Market gồm 200 nhân sự đã không ngừng hoàn thiện để khẳng định vị thế thương hiệu trên thị trường và xây dựng niềm tin đối với đối tác và khách hàng. Chúng tôi cam kết chất lượng sản phẩm đến tay người tiêu dùng luôn phải được đảm bảo. Đồng thời, để tạo nên trải nghiệm mua sắm liền mạch O2O (online to offline), chúng tôi đã & đang xây dựng hệ thống bán lẻ đa kênh (Omni Channel), phục vụ hơn 4.000 lượt khách mỗi ngày.


Review Công ty thương mại LARIA

1.0
1 review

11/03/2025
Nhân viên Thu mua tại Hồ Chí Minh

Chế độ lương thấp, ko có phúc lợi gì cho nhân viên

Những nghề phổ biến tại Công ty thương mại LARIA

Bạn làm việc tại Công ty thương mại LARIA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty thương mại LARIA

Công ty thương mại LARIA

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo