Công ty thương mại LARIA

Hồ Chí Minh
100 - 200 nhân viên
Thực phẩm & Đồ uống
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công ty thương mại LARIA

Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghệ thuật - Thiết kế
Dịch vụ khách hàng

Việc làm Công ty thương mại LARIA

Cập nhật 17/12/2024 13:16
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI LARIA
Digital Performance Staff
Công ty thương mại LARIA
40 việc làm 93 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Campaign Management: Developing media plan and manage performance campaigns on paid channels such as Google ads, Facebook ads, Youtube Ads, TikTok ads & other relevant platforms... to deliver Business & Marketing objectives.
  • Performance Tracking: Monitor key performance indicators (KPIs) such as CPC, CTR, CPA, CR and ROAS, making data-driven decisions to improve campaign outcomes.
  • Data Analysis & Reporting: Campaign Reporting & Analysis: Track and analyze delivery data, provide analysis reports, and translate complex data analysis into simple language, visualize and use it to help with decision-making. Based on data analysis, providing actionable and valuable insights for stakeholders to improve and optimize as needed. Research and analyze the possibilities of the market as well as the potential of ads platforms.
  • Collaborative Coordination: Coordinate with the creative team and agency to prepare and to enhance the quality of creative assets for Performance campaigns. Coordinate with IT/Tech/Website Development team to build landing pages or website. Work closely with agency/other ad networks to plan and optimize the campaigns. Work closely with other functional teams (Sale, Social, Trade, PR, Operation), discuss and determine the appropriate Digital Marketing path to operate the big plan/campaign effectively.
  • Builds process documents and billing for external and internal reports
  • Any other responsibilities assigned by line manager.

Yêu Cầu Công Việc

  • At least 3-4 years of working experience in Digital Media Perfomance: Facebook (Ads, Tracking, Report,…), Google (Display, Search, Youtube, Analytics, Dashboard, API, Tracking, Report,…), Adnetwork (Digital banner ads), Social ads, Programmatic,… with proven success.
  • Have knowledge/experience in data analysis tools such as GA4, Excel, Google Sheets, Looker Studio & Third-party data, report, strategic & tactical planning, problem-solving.
  • Detail-oriented and data-focused approach.
  • Able to work under high pressure, independently in a fast-paced environment.
  • Have a sense of responsibility, preciseness, diligence.
  • Understanding and passion for the Home appliance industry is a big plus.Budget planning and control
  • Experience in managing projects and deliverables.
  • Manage your workload, timings and deadlines to ensure that the quality of the work is delivered without compromising expected standards.
  • Willing to learn, conscientious and enthusiastic with a can-do attitude.
  • Able to provide solutions and self-driven to deliver good quality results.
  • Fluent in English.

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI LARIA
Công ty thương mại LARIA Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 99 Hoàng Hoa Thám, Phường 6, Quận Bình Thạnh

Farmers Market là thương hiệu “Chuỗi cửa hàng thực phẩm sạch”, được quản lý bởi Công ty TNHH Thương Mại LARIA. Mục tiêu của chúng tôi là trở thành “Chuỗi cửa hàng thực phẩm sạch hiện đại hàng đầu tại Việt Nam | Vietnam’s healthiest modern grocery store”.

Đội ngũ Farmers Market gồm 200 nhân sự đã không ngừng hoàn thiện để khẳng định vị thế thương hiệu trên thị trường và xây dựng niềm tin đối với đối tác và khách hàng. Chúng tôi cam kết chất lượng sản phẩm đến tay người tiêu dùng luôn phải được đảm bảo. Đồng thời, để tạo nên trải nghiệm mua sắm liền mạch O2O (online to offline), chúng tôi đã & đang xây dựng hệ thống bán lẻ đa kênh (Omni Channel), phục vụ hơn 4.000 lượt khách mỗi ngày.

Những nghề phổ biến tại Công ty thương mại LARIA

Bạn làm việc tại Công ty thương mại LARIA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty thương mại LARIA

Công ty thương mại LARIA

Click để đánh giá