Mô tả công việc
• Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
• Resolves or escalates multiple and varied customer issues, and documents technical work and research.
• Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
• Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement.
• Working shifts: Fixed night shifts: 10 PM - 7 AM
Yêu cầu công việc
• Having at least 1 year of working experience in Global customer-facing roles
• Strong proficiency in English (equivalent to IELTS 6.5 or TOEIC 800 or higher)
• A genuine passion for IT and a desire to grow within the industry.
• A customer-focused mindset with the ability to provide exceptional service
Quyền lợi được hưởng
• Salary at 100% during the probationary period
• 90% contribution of the gross salary to social insurance
• An employee who works at night (10PM -6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance)
• 20 days of leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
• Training will be offered
• Full working equipment will be provided
• Annual Health Checkup
• Activities: Birthday party, Employee engagement activities
Công Ty TNHH TM Quốc Tế TTCommerce, thuộc TTGROUP, là một công ty bán buôn vật liệu, thiết bị lắp đặt khác trong xây dựng, nhưng không hoạt động tại trụ sở. Là nhà phân phối độc quyền tại Miền Nam và Cao Nguyên của BRAVAT - thương hiệu dẫn đầu trên toàn cầu về ứng dụng công nghệ hiện đại vào sản phẩm, tối ưu trải nghiệm khách hàng. Chúng tôi luôn cố gắng đem lại sự hài lòng cho khách hàng và đáp ứng nhu cầu của họ. Chúng tôi cung cấp những sản phẩm chất lượng cao, giá cả cạnh tranh và dịch vụ tốt nhất. Chúng tôi hiểu được điều này là rất quan trọng và tin rằng chúng tôi sẽ là đối tác bền vững của bạn.