Mô tả công việc
1.Main responsibilities
Monitors competitors’ activities and assists in marketing intelligence
Refers sales leads to appropriate personnel within Vias Hotel Vung tau
Sells to new, existing and prospective customers considering goals set forth in the sales strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business
Services existing business through management of account bases
Sell all facets of the hotel
Manage the corporate head office and the preferred hotel history for that company
Develop and maintain a regular pattern of sales calls, meeting with principals of target market
Provides direction on, and conducts market research and analysis
Develops and maintains contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/convention bureau, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to hotel business as the Areas which are divided by DOSM
Builds profile within local market place through attendance at various events and local market place
Conduct client interviews
Entertain clients
Plan and conduct familiarization tours and site inspections
Travel when required to promote the hotel and develop potential business
Monitors existing business and inputs into sales strategy meetings to maximize business
Grows existing business and establishes and pursues leads which will develop business
Interfaces with operations on a timely basis
Initiates and prepares tenders for business
Assesses sales and marketing data
Assists with the preparation of new products and services
Assists in the evaluation of sales and marketing activities
Analyses sales mix and likely impact on hotel goals
Implement direction from Director of Sales and Marketing.
Liaison with advertising agency
Stock control of collateral
Collateral input
Execute advertising/creative briefs in a timely manner
Works with superior on manpower planning and management needs
Works with superior in the preparation and management of the Department’s budget
Yêu cầu công việc
1. General requirements
•2 years related experience or an equivalent combination of education and experience
•Excellent skills In Customer Service and Public Relations.
•Leadership and well organized.
•IT skills: good in Microsoft office.
•English: good writing and communication skills.
2. Qualifications
-Bachelor’s degree or Diploma in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
Quyền lợi được hưởng
- Được hưởng các chế độ phúc lợi xã hội theo luật lao động việt Nam.
- Được làm việc trong môi trường chuyên nghiệp.
- Thu nhập hấp dẫn
Công ty TNHH Thương Mại SIV là công ty đại diện của hãng Straumann Thụy Sỹ - một Tập đoàn dẫn đầu trên thế giới về lĩnh vực Implant nha khoa, có trụ sở chính tại Basel – Thụy Sĩ với hơn 2400 nhân viên hoạt động trên 70 quốc gia. Thương hiệu Implants Straumann đã được nghiên cứu và phát triển trên 60 năm qua và dẫn đầu thế giới về chất lượng sản phẩm tốt nhất thông qua những nghiên cứu cũng như dịch vụ chăm sóc khách hàng. Thông qua các đổi mới tiên phong, chúng tôi đã biến chuyển việc điều trị nhanh hơn, thời gian lành thương ngắn hơn và kết quả tốt hơn. Cùng với các bác sĩ hàng đầu trên toàn thế giới, Straumann đã nghiên cứu hiệu quả lâm sàng của implant SLActive® trong các điều kiện y khoa và các quy trình điều trị khó khăn nhất để chứng minh khả năng lành thương xuất sắc của công nghệ xử lý bề mặt SLActive® đối với ngay cả những bệnh nhân tiểu đường. Trải qua hơn 5 năm phát triển tại thị trường Việt Nam, Implants Straumann đã tạo được sự uy tín và tin dùng của hầu hết tất cả các bệnh viện chuyên ngành Răng Hàm Mặt và hầu hết các bác sĩ Nha khoa nổi tiếng tại Việt Nam. Bên cạnh đó, công ty còn phối hợp tổ chức các lớp học đào tạo liên kết với các trường Đại học Y Dược TPHCM, Đại học Y Phạm Ngọc Thạch, Đại học Y Hà Nội, Đại học Y Cần Thơ và các trường Đại học Y khác trên khắp các tỉnh thành.