Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
About the role:
Use the available resources effectively from Sales system operation, operating budget to human resource, commercial advantage, distribution system, etc… to complete the sales plan, profit, and market share and organization development.
1. Be responsible deliver the sales activities which achieve the target sales by monthly, quarterly, and yearly:
· Coordinate with brands to build sales programs to boost sales.
· Deploy company programs and brand plan to the sales team to ensure efficiency and execution.
· Market research and analysis to plan and implement for the entire region to increase sales and market coverage.
· Build up and develop good relationship with customers and new potential territories.
· Implement new regional customer outreach processes to gain more customers and sales.
· Directly visit customers with the sales team to increase efficiency and support employees to achieve their goals.
· Develop a business plan with customers to increase demand and revenue.
2. Monitor the activities of the sales team using tools to provide feedback/ recognition and reward:
· Build tools and train the sales team.
· Develop a business plan with customers to increase demand and revenue.
· Monitoring the business situation of employees every month, week, day for timely support.
· Support product knowledge, scientific working methods and promote the work spirit of the sales team.
3. Sales plan:
· Set up a sales goal plan for the entire employee.
· Market oriented, product and customer expansion.
4. Customer management & development
· Ensuring the successful implementation of major tasks in managing Distributors/Whole or Retail Customers (delivery, warehouse, inventory management, equipment, reporting systems ...)
· Regularly presence in the market for understanding and solving customer needs through the search for opportunity and give support proposals for business development.
· Search, propose new distributor recruitment, periodically evaluate Distributors/Whole or Retail Customers capacity, propose termination of contract with Distributor following regulation & procedure of the company.
· Perform other tasks for the development and sales in the area as the request of management.
5. Other tasks assigned by the Manager & BODs.
Yêu Cầu Công Việc
You have:
- University Graduate, preferably in Business Administration, Economics and Foreign Trade
- Have at least 3 - 5 years of working as same position in FMCG, F&B, Tobacco, or Wine & Beer industry.
- Experienced in dealing with 5* Hotel (Strongly preferred).
- Team skills & leadership skills
- Making decision & problem-solving skills
- Effective presentation skill
- Negotiation skill
Competencies:
- Planning & achieving: Set smart objectives and work towards achieving these goals.
- Positive attitude & Self Belief: Should be a good listener, confident, builds good customer relation & have positive approach towards customers, subordinates and the company.
- Problem Solving: analyze issues from different views and find solutions.
- Analytical: Should be good in analyzing figures and data and taking decisions accordingly.
- Good Motivator: should Motivate the Sales team to achieve company and personal goals.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác:
- Mobile phone
- Petro/Parking
- Entertainment (FOC/Drink)
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 30 - 45
- Thời gian làm việc: 09:00 - 18:00
- Đồng nghiệp: Dynamic, friendly
- Phúc lợi:
- Full benefit according to the law
- High salary
- Convenient and luxurious working environment
- Monthly sales incentive - Ngày nghỉ: Sunday and Holidays
- Lương: 40 Tr - 45 Tr VND
Công ty TNHH Thương Mại SIV là công ty đại diện của hãng Straumann Thụy Sỹ - một Tập đoàn dẫn đầu trên thế giới về lĩnh vực Implant nha khoa, có trụ sở chính tại Basel – Thụy Sĩ với hơn 2400 nhân viên hoạt động trên 70 quốc gia. Thương hiệu Implants Straumann đã được nghiên cứu và phát triển trên 60 năm qua và dẫn đầu thế giới về chất lượng sản phẩm tốt nhất thông qua những nghiên cứu cũng như dịch vụ chăm sóc khách hàng. Thông qua các đổi mới tiên phong, chúng tôi đã biến chuyển việc điều trị nhanh hơn, thời gian lành thương ngắn hơn và kết quả tốt hơn. Cùng với các bác sĩ hàng đầu trên toàn thế giới, Straumann đã nghiên cứu hiệu quả lâm sàng của implant SLActive® trong các điều kiện y khoa và các quy trình điều trị khó khăn nhất để chứng minh khả năng lành thương xuất sắc của công nghệ xử lý bề mặt SLActive® đối với ngay cả những bệnh nhân tiểu đường. Trải qua hơn 5 năm phát triển tại thị trường Việt Nam, Implants Straumann đã tạo được sự uy tín và tin dùng của hầu hết tất cả các bệnh viện chuyên ngành Răng Hàm Mặt và hầu hết các bác sĩ Nha khoa nổi tiếng tại Việt Nam. Bên cạnh đó, công ty còn phối hợp tổ chức các lớp học đào tạo liên kết với các trường Đại học Y Dược TPHCM, Đại học Y Phạm Ngọc Thạch, Đại học Y Hà Nội, Đại học Y Cần Thơ và các trường Đại học Y khác trên khắp các tỉnh thành.