Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
Mô tả Công việc
CCS Leader (Customer Service Leader): 60%
- Planning and implementation for whole Cartridge replacement / Happy call/ and Customer Satisfaction activites.
- Be in charge of responding & resolving all claims or unhappy issues from our Customers towards Omoteanshi concept
- Support Marketing in customer survey progam or any End User indicators collection
Sales B2C Leader: 40%
- Implementation for whole Online sales/ Project sales/ Others sales KPI of B2C team
General leader tasks:
- Support team in daily work.
- Monitor daily workflow and ensures that correct procedures are followed by all team members
- Coaching customer service/soft skill for team member
- Do weekly/monthly/yearly report as required
-Other tasks are assigned by direct manager
Yêu Cầu Công Việc
- University graduate
- Have at least 3 years as Customer Service Leader role or Sales Leader position
- Good communication/negotiation skill
- Teamwork spirit
- Good leadership skill
- Can work with heavy workload in the rush time
- Can use English in writing/report
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 20 Tr - 30 Tr VND
TUMYS HOMES là công ty chuyên đầu tư các dự án bất động sản. Chúng tôi mong muốn tìm được những bạn trẻ có năng lực và nghị lực dám đương đầu thử thách, tham gia đội ngũ để cùng nhau biến giấc mơ thành hiện thực
Tập đoàn Bất động sản TUMYS HOMES là một trong những tập đoàn Bất động sản đi tiên phong phát triển các dự án chung cư trung và cao cấp tại các vùng kinh tế trọng điểm ở TP.HCM và các khu vực khác trong cả nước.