Việc làm Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Cập nhật 21/08/2024 17:48
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Victoria Investment Group
Finance / Accounting Admin
Công Ty TNHH Victoria Investment Group
29 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 31/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/10/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

1. IT Budget and forecast

  • Managing IT Budget (both OPEX & CAPEX) through planning, guiding, monitoring to ensure effective use.
  • Monitor and update cost estimated for projects to ensure that costs are within expected ranges.
  • Quarterly cross-check and clarify all miss match and update forecasts according to business situation.

2. IT expenses

  • Cross check actual payments to make sure all IT spends and payment are under IT Budget/Forecast, accurate and on time.
  • Cooperate with related departments and external suppliers to receive, adjust docs for fulfilling payments process.

3. IT Accrual

  • Review and balance all expenses to establish accrual on time and exactly at the end of the month.
  • Manage month-end and year-end closing.

4. IT Contract and Vendor

  • Manage IT contracts and notify relevant departments of those about to expire.
  • Participate in contract review with Purchasing department.
  • Manage cycle payment of frame contract and continue process payment.

5. Reporting

  • Analyze, report monthly IT cost, and coordinate with Finance Team to clarify and adjust.
  • Review expense reports to ensure that expenses are reasonable and appropriate for the circumstances.

Yêu cầu công việc

  • Academic Degree in Accounting, Finance, or equivalent work experience.
  • Hands-on experience in an Accounting or Finance-related position.
  • Strong experience in budget management and forecast planning.
  • Strong experience in Excel.
  • Good English skills in reading and writing.
  • Familiarity with SAP and Power BI is added advantage.
  • Basic knowledge of common IT systems, terms and licenses is added advantage.

Quyền lợi được hưởng

  • This position offers 8-month full-time contract
  • Premium Health Care
  • 24/7 Accidental Insurance
  • 100% Social Insurance
  • Meal + Phone Allowance
  • Yearly Medical Checkup
  • Professional and Transparent Working Environment
  • Apply Latest Financial Technology in the World.
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Victoria Investment Group
Công Ty TNHH Victoria Investment Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
93 Nguyễn Thị Minh Khai, Lộc Thọ, Nha Trang, Khánh Hòa

Mô tả công việc

- Quản lý công văn, hồ sơ...
- Quản lý văn phòng phẩm
- Quản lý tuyển dụng
- Quản lý tài sản
- Tổ chức các chương trình đào tạo
- Chấm công, lương
- Các công việc khác.

Yêu cầu ứng viên

- Có 3 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương 
- Kỹ năng sắp xếp và xử lý công việc tốt
- Kỹ năng giao tiếp tốt
- Am hiểu luật Lao động, Luật liên quan HCNS

Quyền lợi

- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp có nhiều cơ hội thăng tiến.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.

Địa điểm làm việc

- Khánh Hoà: TP Nha Trang

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Victoria Investment Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Click để đánh giá