Việc làm Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Cập nhật 21/08/2024 17:48
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Victoria Investment Group
Assistant Project Manager (Long An)
Công Ty TNHH Victoria Investment Group
29 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Long An

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Đào tạo
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

We are Umbra …

We share a vision of creating original, modern, casual and affordable design for every room in the home. We are a privately owned, Canadian company with 35 years of industry experience. Led by our founders, our designs can be found in over 120 countries across five continents. Our global success is attributed to our entrepreneurial nature and a desire to push ourselves, and each other, beyond our limits.

SUMMARY

Manage assigned categories, supply chain, and product development objectives.

PRINCIPAL ACCOUNTABILITIES

1. Manage all aspects of development of products from design specification to launch within time, quality and budgetary constraints.

2. Follow-up on purchase orders, development of samples, shipments, quality assurance.

3. Analyse purchase orders taking into consideration lead-time and supply constraints.

4. Monitor and communicate progress of design projects using Umbra Project Tracker system to ensure product is released in a timely manner to meet required delivery dates

5. Responsible for product cost negotiating and buying price ensuring to meet profit margin.

6. Evaluate vendors quote to ensure the reasonable costing is setup for new products.

7. Coordinate with designer, graphics, QC and vendor in different development stages to execute the design, packing and quality.

8. Communicate with vendors as required to develop designs for quoting and production.

9. Suggest and finalize product details, material, and construction to achieve target price.

10. Attend weekly conference calls with Toronto Category Managers.

11. Attend weekly project overview meeting with Product Development Associate.

12. Manage vendor performance.

13. Management of entire design process in assigned categories/dockets – “cradle to grave”

14. Sign Yellow label samples prior to production.

15. Sign Green label samples from completed production.

16. Maintain communication with internal departments, including merchandising, sales, customer service, logistics, quality control, and production.

17. Execute annual cost savings initiatives.

18. Sourcing, prospect and maintain alternative supply sources.

19. Visit factories to view work in process and oversee final QC inspections and shipment.

20. Manage rework and stock conversion activities.

21. Other job duties as assigned.

Yêu Cầu Công Việc

1. University degree or equivalent.

2. Minimum 3 years working experience in managing product development/supply activities.

3. Experience with MRP systems, MS Office, and Outlook

4. Good command of oral and written English communication and literacy.

5. Must be extremely well organized and work well under pressure and be a strong problem solver.

6. Self motivated with good initiative – work well with minimal supervision.

7. Experience meeting multiple deadlines - must be comfortable multi tasking.

8. Strong team player with demonstrated ability to motivate others.

9.Must be flexible and able to adapt to new situations.

Suitable Candidates with more experience can be considered as Project Manager

Địa điểm làm việc

Long An
Lô B23, đường số 3, Khu công nghiệp Tân Đô, Xã Đức Hòa Hạ

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Victoria Investment Group
Công Ty TNHH Victoria Investment Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
93 Nguyễn Thị Minh Khai, Lộc Thọ, Nha Trang, Khánh Hòa

Mô tả công việc

- Quản lý công văn, hồ sơ...
- Quản lý văn phòng phẩm
- Quản lý tuyển dụng
- Quản lý tài sản
- Tổ chức các chương trình đào tạo
- Chấm công, lương
- Các công việc khác.

Yêu cầu ứng viên

- Có 3 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương 
- Kỹ năng sắp xếp và xử lý công việc tốt
- Kỹ năng giao tiếp tốt
- Am hiểu luật Lao động, Luật liên quan HCNS

Quyền lợi

- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp có nhiều cơ hội thăng tiến.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.

Địa điểm làm việc

- Khánh Hoà: TP Nha Trang

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Victoria Investment Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Click để đánh giá