Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
Mô tả Công việc
Roles and Responsibilities
• Calculate, post business transactions, process invoices, verify financial data for use in maintaining accounts payable records, and provide other clerical support necessary to pay the obligations of the organization.
• Clarify any questionable invoice items, prices or receive signatures.
• Obtain proper information and/or data regarding invoice payments.
• Assemble invoices to be completed for payment.
• Verify and calculate all extensions and totals on invoices (calculating and taking discounts when applicable).
• Review invoices and requisitions for satisfactory payment approval.
• Check vendor files for any previous payments and assign voucher numbers.
• Maintain copies of vouchers, invoices or correspondence necessary for files.
• Prepare vouchers listing invoice number, date, vendor address, item description, amounts and coding per accounting policies and procedures.
• Prepare periodic reports (VAT, FCT, etc.) and other records.
• Review payment term in draft contracts.
• Collect invoices and other related documents for tax purpose.
• Monitor authorized account reconciliation process.
• Administer all bank transactions and oversee data recording procedures monthly.
• Provide support to auxiliary schedules for auditing purposes as per assigned work.
• Analyze different general ledger accounts regularly.
• Collate bank statements on monthly basis.
• Other tasks assigned by line Manager
Yêu Cầu Công Việc
• 2+ years of Accounting/Auditing experience.
• Must be well organized and a self-starter.
• Willing to learn.
• Detail oriented, professional attitude, reliable.
• Must have fluent English (both verbal & written).
• 1+ years of Experience in real estate or construction is a BIG plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Mô tả công việc
- Quản lý công văn, hồ sơ...
- Quản lý văn phòng phẩm
- Quản lý tuyển dụng
- Quản lý tài sản
- Tổ chức các chương trình đào tạo
- Chấm công, lương
- Các công việc khác.
Yêu cầu ứng viên
- Có 3 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương
- Kỹ năng sắp xếp và xử lý công việc tốt
- Kỹ năng giao tiếp tốt
- Am hiểu luật Lao động, Luật liên quan HCNS
Quyền lợi
- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp có nhiều cơ hội thăng tiến.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.