Việc làm Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Cập nhật 21/08/2024 17:48
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Victoria Investment Group
Executive - Accountant (Temporary - 9 months contract)
Công Ty TNHH Victoria Investment Group
29 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên

Mô tả Công việc

Roles and Responsibilities

• Calculate, post business transactions, process invoices, verify financial data for use in maintaining accounts payable records, and provide other clerical support necessary to pay the obligations of the organization.

• Clarify any questionable invoice items, prices or receive signatures.

• Obtain proper information and/or data regarding invoice payments.

• Assemble invoices to be completed for payment.

• Verify and calculate all extensions and totals on invoices (calculating and taking discounts when applicable).

• Review invoices and requisitions for satisfactory payment approval.

• Check vendor files for any previous payments and assign voucher numbers.

• Maintain copies of vouchers, invoices or correspondence necessary for files.

• Prepare vouchers listing invoice number, date, vendor address, item description, amounts and coding per accounting policies and procedures.

• Prepare periodic reports (VAT, FCT, etc.) and other records.

• Review payment term in draft contracts.

• Collect invoices and other related documents for tax purpose.

• Monitor authorized account reconciliation process.

• Administer all bank transactions and oversee data recording procedures monthly.

• Provide support to auxiliary schedules for auditing purposes as per assigned work.

• Analyze different general ledger accounts regularly.

• Collate bank statements on monthly basis.

• Other tasks assigned by line Manager

Yêu Cầu Công Việc

• 2+ years of Accounting/Auditing experience.

• Must be well organized and a self-starter.

• Willing to learn.

• Detail oriented, professional attitude, reliable.

• Must have fluent English (both verbal & written).

• 1+ years of Experience in real estate or construction is a BIG plus

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
561A Điện Biên Phủ, Phường 25, Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Victoria Investment Group
Công Ty TNHH Victoria Investment Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
93 Nguyễn Thị Minh Khai, Lộc Thọ, Nha Trang, Khánh Hòa

Mô tả công việc

- Quản lý công văn, hồ sơ...
- Quản lý văn phòng phẩm
- Quản lý tuyển dụng
- Quản lý tài sản
- Tổ chức các chương trình đào tạo
- Chấm công, lương
- Các công việc khác.

Yêu cầu ứng viên

- Có 3 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương 
- Kỹ năng sắp xếp và xử lý công việc tốt
- Kỹ năng giao tiếp tốt
- Am hiểu luật Lao động, Luật liên quan HCNS

Quyền lợi

- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp có nhiều cơ hội thăng tiến.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.

Địa điểm làm việc

- Khánh Hoà: TP Nha Trang

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Victoria Investment Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Click để đánh giá