Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1. Develop, refine, and operate products, programs, and promotions, ensuring alignment with regulations, policies, and company objectives.
2. Conduct preformance analysis of products, programs, and promotions.
3. Perform market research to stay informed about industry trends, competitor offerings, and customer preferences.
4. Prepare relevant reports and maintain up-to-date knowledge and information on products, programs, promotions, market, etc.
5. Collaborate with ther departments to ensure seamless integration of products, programs and promotions, and facilitate communication channels for cross-departmental initiatives.
6. Other jobs required by leaders
Yêu Cầu Công Việc
1. Strong foundational knowledge of the financial industry, including familiarity with loan products and programs.
2. Excellent logical reasoning skills to analyze complex data and make informed decision.
3. Proficiency in storytelling and narrative abilities to effectively communicate.
4. Exceptional comprehension skills and the ability to quickly learn to understand diverse business concepts, market trends, insites, etc.
5. proficiency in excel and data handling capabilities to analyze and interpret data accurately.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các loại bảo Hiểm: BHXH, BHYT,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Zeder Việt Nam là công ty 100% vốn đầu tư của Úc được thành lập năm 2014
Mission
Doanh nghiệp tự hào do người Úc sở hữu và điều hành được xây dựng dựa trên sức mạnh tổng hợp của Fulcrum Suspending & Redranger với các thương hiệu đi tiên phong trong thị trường ống lót hệ thống treo đàn hồi trên khắp Australasia từ những năm 70.
Ngày nay ZEDER cung cấp thị trường hậu mãi & hậu mãi đặc biệt trên toàn cầu với các sản phẩm thể hiện sự đổi mới, chất lượng và giá trị.