Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
• Have a passion for Cultural diversity and be able to think about Marketing/Advertisement from their local perspectives. Not all strategies work the same across every country.
• Collaborate with leadership on the alignment of annual and quarterly Company goals of store and website traffic, sales, online site traffic, mattress sales and overall market growth, by country.
• Drive traffic to Stores & eCommerce Websites through a promotional calendar for each global market.
• Aid in developing and deploying an aggressive curated offer and event promotion to licensees based on local trends.
• Develop a mattress promotion plan and market penetration strategy.
• Develop new and innovative ways to leverage financing as a traffic driver where possible in each foreign market.
• Collaborate with marketing counterparts including ecommerce, merchandising, creative, store operations, licensees, etc., to develop best in class marketing promotions, strategies and tactics.
• Influence and lead non-direct reports and stakeholders in the development and execution of a cohesive marketing promotions plan.
• Have the ability to leverage Google Analytics to provide weekly eCommerce traffic reporting; identify and make recommendations for growth opportunities.
• Lead retailers to provide detailed measurement and reporting on store and website traffic and sales, while identifying and recommending changes to improve effectiveness.
• Develop first-hand knowledge of market dynamics, competitors and opportunities by communicating with each market, identifying business potential and corresponding marketing programs.
• Develop consistent global market competitive analysis and reporting. Provide real-time recommendations to address market promotions opportunities.
• Collaborate and communicate with retailers and agencies to execute marketing and advertising trend analysis, monitoring and competitive benchmarking, as appropriate.
• Collaborate with a variety of internal teams to identify and socialize market trends and dynamics to develop corresponding marketing programs.
• Demonstrate the Company’s Core and Growth Values in the performance of all job functions
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor Degree in Advertising, Business Administration, Marketing or related
field, or equivalent work experience, required
2.Experience
• 5 years’ experience managing a field marketing operation, Required
• Experience in a B2C marketing and/or advertising function in a high volume, big box, multi-retail store, preferably in furniture, Required
• Supervisory/Management experience
3. Knowledge, Skills, and Abilities
• Experience with Digital - i.e SEO, SEM, Email Marketing, Social Media (paid & organic)
• Experience with Traditional - i.e TV, Print, Radio
• Experience with Excel & Writing formulas for enhanced reporting
• Strong attention to detail
• Excellent verbal and written communication skills
• Excellent Presentation skills
• Effective time management and organizational skills
• Work independently as well as in a team environment
• Analytical and problem solving skills
• Working knowledge of Continuous Improvement
• Handle multiple projects simultaneously within established time constraints
• Proficient computer skills, including experience with Microsoft Office Suite, internet
• Perform under strong demands in a fast-paced environment
• Work professionally with customers and co-workers to efficiently serve our customers, treating both with enthusiasm and respect
• Display empathy, understanding and patience with employees and external customers
• Respond professionally in situations with difficult employee/vendor/customer issues or inquiries
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.
Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.
Review Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Wanek Furniture
Nơi thích hợp cho làm việc nhóm từ công nhân đến cấp quản lý.
Wanek furniture cty lừa đảo vô trách nhiệm.
Nơi làm việc năng động.