Mô tả công việc
But we're not satisfied as we embark on the next leg of our journey to deliver 100 million credit lines to consumers in our markets. Although this goal is ambitious, we truly believe that by harnessing the power of AI & Big Data we can deliver financial access at an unprecedented scale.
How you will make an impact in this role:
We are partnering with banks that are embracing changes toward digital banking - Credit Card Partnership. These changes are exciting but complex, and we are looking for team members who are motivated by big challenges and are ready to dive headlong into helping us grapple with complexity, build solutions, and turn our visions into a reality. Join us, if you have the talent and desire to deliver financial access for all by advancing data science and technology.
As an Operation Process and System Expert at Trusting Social, you will be responsible for enhancing operational efficiency by focusing on system optimization, process improvement, and comprehensive reporting. This role requires a detail-oriented professional with strong analytical skills to support customer service, telesales outsourcing, and quality control functions ensuring that all operations align with strategic objectives
The Operation Process and System Expert will report to the Operation Manager
What you will do
- Conduct regular assessments of existing systems to identify opportunities for enhancements.
- Collaborate with IT and other departments to implement system upgrades and integrations
- Ensure systems are aligned with business objectives and user needs
- Provide training and support to Ops member staff on system functionalities and updates
- Map and analyze current processes to identify inefficiencies and areas for improvement
- Develop and implement process improvement initiatives to enhance productivity
- Create and maintain comprehensive documentation for all processes and procedures
- Facilitate workshops and training sessions to promote best practices
- Design and maintain dashboards to provide real-time insights into operational performance
- Conduct in-depth analysis of data to identify trends, issues, and opportunities
- Prepare and present reports to management, highlighting key findings and recommendations
- Monitor and evaluate the impact of implemented changes on operational performance
Yêu cầu công việc
- 3+ years of operation management experience in the banking and consumer finance field focus on analyzing and enhancing process and system
- Proficiency in analytical and problem-solving skills
- Excellent analytical skills and proficiency in data analysis tools
- Experience with CRM platforms including build-up, development, and enhancement (e.g., Salesforce, HubSpot)
- Strong communication and interpersonal skills
- Experience with customer service and telesales operations
- Knowledge of quality management systems and standards
- Strong organizational and project management skills
- Bachelor's degree in business, communications, or a related field (or equivalent experience)
Quyền lợi được hưởng
Comprehensive health care coverage for you and your dependents
Căn-tin
Onsite lunch with multiple options, including vegetarian
Unlimited free coffee, tea, snacks, and fruit to keep you energized
Khác
Generous leave policies, including annual leave, sick leave, and flexible work hours
All employees have access to Udemy, offering endless opportunities for skill development
Grab for work allowance
13th-month salary and performance bonus
Công ty TNHH Sản Xuất Hiệp Phước Thành được thành lập từ năm 2004, đến nay đã có hơn 10 năm hoạt động trong lĩnh vực làm khuôn mẫu, ép nhựa và xi mạ điện trên nhựa và kim loại tại Việt Nam. Công ty luôn hoạt động hiệu quả và đạt được nhiều thành tựu.
Hiện nay, PTE có 3 nhà máy sản xuất đặt tại Khu Công Nghiệp Hiệp Phước, huyện Nhà Bè.
Sản phẩm của công ty rất đa dạng bao gồm: ép nhựa, xi mạ , làm khuôn ép nhựa, sơn in trên sản phẩm xi mạ. Với hơn 600 chủng loại sản phẩm, PTE đã xây dựng được uy tín với khách hàng trong nước và quốc tế. Các khách hàng quốc tế tiêu biểu như Piagio , Samsung...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2000
Mission
Ngoài công việc kinh doanh và sản xuất, công ty còn quan tâm đến đời sống CB-CNV. Ngoài lương phù hợp cho từng vị trí và các chế độ theo luật lao đông thì CB-CNV còn được hưởng thêm các chế độ phúc lợi như: Tiền cơm, Phụ cấp thứ 7, Tang chế, Sinh con, Kết hôn, Sinh Nhật, Xe đưa đón, Chí Phí Điện Thoại, Bảo hiểm sức khỏe Bảo Việt, du lịch 1->2/năm, được đào tạo trong công ty hoặc trung tâm đào tạo bên ngoài.