Job Description:
As an Accounting Associate you will work in Hanoi Office – Financial Outsourcing Department, and you will:
· Coordinate with colleagues at the head office to provide financial outsourcing services, including bookkeeping, fund administration, and other financial services.
· Ensure job deliverables to the head office meet quality and timeline standards.
· Liaise with clients to clarify any queries regarding the services provided.
· Perform other ad-hoc tasks as requested by managers.
Requirements:
· Solid background in accounting.
· Proficiency in English.
· Computer literacy.
· Excellent interpersonal and communication skills, especially in time management.
· Ability to work independently and as part of a team.
Opportunities:
· Participate in internal and external training courses led by international experts from the head office.
· Collaborate with international experts and interact with foreign clients.
· Opportunity for seconded to the head office and participation in company-sponsored training programs (e.g., ACCA, CPA Australia).
· Possibility to move across service lines, including accounting, tax, and audit.
Với kinh nghiệm 6 năm phát triển - Max Group tiền thân là Maxxus Digital Marketing Agency, chúng tôi cung cấp dịch vụ tư vấn chiến lược marketing tổng thể cho doanh nghiệp và thực hiện các chiến dịch truyền thông hiệu quả. Max Group kết hợp giữa tính chiến lược, sáng tạo và nghiên cứu tính cách thương hiệu để cùng bạn kiến tạo lộ trình ý tưởng, bay vào “vũ trụ Marketing”, khám phá “kho báu thành công”. Dựa trên các nền tảng dịch vụ đa dạng bao gồm các bộ phận: Max digital, Max creative, Min agency, Max media, Max solf chúng tôi tạo ra những “cuộc hành trình truyền thông” với cách tiếp cận đa chiều, đúng đối tượng mục tiêu và tối ưu hiệu quả.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2023
Mission
Tạo ra những “cuộc hành trình truyền thông” với cách tiếp cận đa chiều, đúng đối tượng mục tiêu và tối ưu hiệu quả.