Mô tả công việc
- The In Room Dining Manager is responsible for supervising & managing the day-to-day operations of the hotel’s in-room dining department.
- This role requires an individual who is highly organized & able to multitask effectively in a fast-paced environment.
- Ensure team adheres to service standards, hire & train staff, ensure that all customer needs are met promptly & efficiently, adhering to budget. The manager must also work closely with other departments within F&B as well as Rooms Division & Kitchen, to ensure that all aspects of the guest experience are seamless & enjoyable.
- Must be able to motivate & inspire the team to deliver exceptional service at all times. Additionally, the manager should have a strong understanding of food & beverage service, as well as the ability to manage property assets under their responsibility with a keen eye on costs.
- Overall, the In Room Dining Manager plays a crucial role in ensuring that guests have a positive & memorable experience during their stay on the property. Assist in the organizing, managing, administrating & all operational aspects of the In-Room Dining department. Maintain high-quality products & service levels.
- Expected to reduce employee turnover; enhance revenue, promote business & maintain payroll budgets.
- Meet budgeted productivity while keeping quality consistently high.
- This is a full - time position
- The working hours: 44 hours/week
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary, wages & a comprehensive benefits package.
- Excellent training & Development opportunities.
- Complimentary Accommodation at other Four Seasons Hotels & Resorts.
- Complimentary laundry service for Employee Uniforms.
- Complimentary Employee Meals at Employee dining facility.
- Complimentary Employee bus shuttle service to & from Danang city.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree in Hotel Management/ Restaurant Management.
- 02 + years experience as a Room Service/ Outlet Manager or 03 + years experience as a Room Service/ Outlet Assistant Manager.
- Knowledge of food service operations along with a variety of styles of services is a must.
- Excellent interpersonal & customer service skills.
- Guest centricity & understanding the importance of guest's preferences.
- Have excellent communication skills, both verbal & written, English is a must, as well as strong leadership abilities. Computer skills are a must.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
- Medical health check
- Copies of related certifications
Four Seasons Resort The Nam Hải chúng tôi là một công ty khách sạn toàn cầu với các thương hiệu đầu ngành được công nhận rộng rãi và truyền thống đổi mới đã phát triển trong suốt lịch sử 50 năm của chúng tôi. Sứ mệnh của chúng tôi là cung cấp lòng hiếu khách đích thực bằng cách tạo ra sự khác biệt trong cuộc sống của những người mà chúng tôi tiếp xúc hàng ngày. Chúng tôi tập trung vào sứ mệnh này để theo đuổi việc trở thành thương hiệu phổ biến nhất trong mọi phân khúc mà chúng tôi phục vụ cho đối tác, khách hàng và chủ sở hữu của mình. Chúng tôi hỗ trợ sứ mệnh và mục tiêu của mình bằng cách tôn trọng các giá trị cốt lõi về văn hóa của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Chúng tôi hỗ trợ sứ mệnh và mục tiêu của mình bằng cách tôn trọng các giá trị cốt lõi về văn hóa của chúng tôi.