Hệ thống Trung tâm Ngoại ngữ Cambridge

Bến Tre
200 - 500 nhân viên
Trung tâm Gia sư
Giáo dục / Đào tạo
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Hệ thống Trung tâm Ngoại ngữ Cambridge

Giáo dục
Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông

Việc làm Hệ thống Trung tâm Ngoại ngữ Cambridge

Cập nhật 28/02/2025 22:51
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Hệ thống Trung tâm Ngoại ngữ Cambridge
Giám Sát Tư Vấn Tuyển Sinh (Relationship Supervisor) - ILA Hội An
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 07/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quảng Nam

Mô tả công việc

Planning
- Plan for monthly, quarterly, yearly to train/coach staff in department;
- Plan and work with CM/GCM for weekly, monthly, quarterly and yearly activities to drive sales and re- sales;
New sales management
- Weekly and monthly sales and re- sales planning;
- Monitor conversion rate (visitors – placement tests- sales) daily;
- Monitor sales and re- sales performance daily;
- Co- operate with other training centres to maximize sales and re- sales for the company;
- Monitor telesales activities at centre;
- Review sales and re- sales performance weekly and set plan for upcoming week(s);
- Follow up bookings daily;
Customer satisfaction
+ Customer service
- Handle customers’ feedbacks/complaints;
- Monitor sales and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional;
- Verify customers requests relating to saving fee, class transfer, refund, etc;
- Support in events organized/planned by the company;
- Verify special offer or discounts;
- Propose events, activities for centre when necessary;
+ Coaching and training
- Sales and Care Development;
- Conduct Workshop/Training for sales and care team;
Centre Operation
- Monitor to make sure EP follow policies, procedures, instructions, internal regulations and standards;
- Observe/monitor to make sure EP’s performance is accurate and professional;
- Arrange staff working schedule;
- Check ERP to make sure every process is applied correctly;
School contract
- Follow up payment at school;
- Monitor school contract to make sure deliver good service to the students;
- Visit school to build relationship;
Marketing
+ Local MRK
- Prepare and organize all local marketing event at centre;
+ ELT activities
- Support all ELT activities at centre;
Reporting
- Verify weekly and monthly ILA account report;
- Corporate report;
- Verify Non- standard Working Hours Report;
- Verify weekly monthly new sales and re- sales report;
- Check Unearned Revenue Reports and take immediate action for any “Outstanding Payment” cases;
- Complete reports: weekly, monthly or as required;
CM/GCM Delegation
- Support in cost control: utilities, paper, stationery, resources;
- Work with HO departments and training centres, when necessary;
- Support CM/GCM in centre performance financial KPIs: new sales, revenue;
- Work with local authorities, landlord, schools, clients, when necessary;
Account management
- Monitor all account at the centre to ensure good service;
- Transfer account on time if any issue happened.
- Assign account to EP;
- Manage account lost of each EP;

Yêu cầu công việc

Skills

- Experience in working in administration and customer services. Sales experience is preferable;
- University degree, major in English;
- Experience in supervision position;

Language

- Good leadership and management skills;
- Be able to well manage and organise the job;
- Good analysis & problem solving skill;
- Be careful and details;
- Basic knowledge in finance;
- Training, delegation & coaching skill;

Qualifications

- Good communication skills both in English and Vietnamese;

Computer

- Good MS Office skills (Word, Excel, Access...);

Other requirements

- Be able to work on shift;- Be able to travel to another centre as request.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-07 23:55:02

Khu vực
Báo cáo

Hệ thống Trung tâm Ngoại ngữ Cambridge
Hệ thống Trung tâm Ngoại ngữ Cambridge Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
số 17, đường Hai Bà Trưng, phường An Hội, thành phố Bến Tre

Trung tâm đặt chữ TÂM trong tiêu chí xây dựng “Ngôi nhà chung Cambridge” cho một tập thể cán bộ, giáo viên, nhân viên đồng tâm, đồng sức phấn đấu vì mục đích chung “Nâng tầm giáo dục – Vươn tới tương lai”.

Luôn đặt lợi ích của người học lên trên lợi ích cá nhân và lợi ích của Trung tâm. 

Luôn lắng nghe và hoàn thiện theo hướng chuyên nghiệp. 

Cam kết giữ chữ TÍN qua lời hứa và hành động đúng với tinh thần của Trung tâm “Hiện đại – Thân thiện – Chất lượng – Chuyên nghiệp”.  

Những nghề phổ biến tại Hệ thống Trung tâm Ngoại ngữ Cambridge

Bạn làm việc tại Hệ thống Trung tâm Ngoại ngữ Cambridge? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hệ thống Trung tâm Ngoại ngữ Cambridge

Hệ thống Trung tâm Ngoại ngữ Cambridge

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo