Mô tả công việc
• To co-ordinate the Security of the hotel as a whole, taking into consideration liaison with the outside security firms.
• Conform to and enforce policies, procedures, rules, and regulations and the Hotel in order to achieve the highest levels of uniformity and guest service.
• Maintain a Hotel logbook incident, complaints etc. and refer them, if required to the appropriate department for follow up action.
• Prepare various monthly reports as required by Management of the Hotel.
• Conduct regular operational meetings to review, monitor, adjust and upgrade the performance of the Security as a whole, explaining new directions and policies and procedures at the same time.
• Be aware of the Security policies and procedures of the Hotel, and ensure that at all times in all areas of the Hotel that they are being strictly adhered to.
• Be aware of the Fire and Emergency procedures, and the Security guards (security firms, hotel security guards) responsibility in an emergency.
• To handle and resolve all guest queries and complaints in an efficient manner and to establish an amicable relationship with all clients, customers and guests of the Hotel.
• Through close supervision recommend improvements and changes to the operation of the Security, especially concerning creating better service standards, increasing revenue and reducing costs.
• To cooperate with police (Fire Department, Immigration, Police Station, Police and Military…).
• Responsible for the efficient operation of the Academy’s and hotel property and all its equipment, ancillary maintenance and repair services and protection of the Owner’s asset.
• Structural aspects of the Academy and hotel as well as the maintenance of grounds and external facilities all fall within the span of responsibility.
• Trouble shooting operation, repair, built-up, maintenance of mechanical, electrical service and general building.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Paying insurance 100% on salary
- Telephone allowance (Conditional)
- Meal per shift allowance (Conditional)
- The monthly service fee bonus is based on the company's revenue.
- 13th month salary bonus
- Bonuses for Major Holidays of the Year
- 15 days of leave per year
- Birthday gifts Hospitality
- English training courses according to the standards of EHL Switzerland.
Yêu cầu công việc
• Diploma, Certificate in Security, or Security related field preferred.
• 2 - 3-year experience on the same position.
• Experience in team management.
• Leadership and well organized.
• Mastering the knowledge and skills of hotel security.
• Resistant to work pressure.
• Professional style, confidence in communication and flexibility in handling situations.
• Practical skills and knowledge of related fields: refrigeration, air-conditioning, construction, water processing, public building regulations.
• Extremely high spirit of Customer Service.
• Knowledge and experience in PC application software.
• English: good communication skills.
• Ability to identify problems and attention to details.
Yêu cầu hồ sơ
HOTEL ACADEMY SÀI GÒN (VET BY EHL)
Hotel Academy Sài Gòn (VET by EHL) là cơ sở được CityLand Education đầu tư bài bản, chuyên nghiệp ngay tại thành phố Hồ Chí Minh hiện đại, năng động, nhằm nâng cao chất lượng nhân sự ngành khách sạn, du lịch đạt chuẩn quốc tế.
CityLand Education là đơn vị đầu tiên của Việt Nam kết hợp với EHL Group - Tập đoàn giáo dục hàng đầu thế giới cung cấp nhân lực toàn cầu với hơn 25.000 nhà lãnh đạo trong ngành hospitality (5 năm liền xếp hạng số 1 thế giới theo QS World Ranking).
Là ngôi trường duy nhất tại Việt Nam đào tạo nghiệp vụ du lịch khách sạn theo mô hình chuẩn Thụy Sĩ - “cái nôi” của ngành quản trị du lịch - khách sạn trên thế giới, tất cả các khóa học tại Hotel Academy Sài Gòn (VET by EHL) đều được giảng dạy 100% bằng tiếng Anh và được thẩm định, quản lý chất lượng, cấp bằng bởi EHL Group. Đây là bằng cấp quốc tế có giá trị chuyển tiếp lên bậc học cao hơn tại hệ thống EHL trên toàn cầu.
Học viên của Hotel Academy Sài Gòn (VET by EHL) không chỉ được học tập tại môi trường đào tạo chất lượng chuẩn quốc tế mà còn có cơ hội trải nghiệm thực tập tại các khách sạn 5 sao như InterContinental, Regent, Crowne Plaza… giúp học viên có được nền tảng tốt nhất sau khi tốt nghiệp, để trở thành những nhà quản trị du lịch khách sạn chuyên nghiệp trong tương lai.