Yêu cầu công việc
1. Education:
- Four-year university degree or similar level of knowledge and experience.
- Apics certification preferred.
2. Experience: 2-5 year experience in purchasing.
3. Knowledge of Product and process knowledge.
4. Skills and Abilities:
- MS Office (Excel, Word, PP).
- Reporting skill &Data sensitiveness: PowerBI, Query, SQL, Python is advantage.
- Planning: an ability to think ahead and prepare action plan to achieve results.
- Must be able to improve working conditions (safety, quality, productivity, cost).
- Measure and control performance goals and standards.
- Ability to balance and achieve positive results in the areas of safety, quality, productivity, and cost.
- Systems and continuous improvement orientation.
- Good inventory management.
*Work in shifts (from 1:00PM - 9:00PM), allowance is provided.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Novotel Sài Gòn Centre tọa lạc tại thành phố Hồ Chí Minh – thành phố năng động và đông đúc nhất Việt Nam. Chỉ mất vài phút đi bộ từ khách sạn đến các địa điểm hấp dẫn như Dinh Độc Lập, Nhà thờ Đức Bà và liền kề các lãnh sự quán, tòa nhà và khu mua sắm lớn.