Các phòng ban đang tuyển dụng tại Queen Ann Nha Trang
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nhân sự
1. Inventory Management:
- Arrange goods neatly, in the right position in the warehouse diagram.
- The goods entering the warehouse must be arranged by team or by buyer.
- Manage all materials in the warehouse and collect after other departments use.
- Update the data file as soon as there is a change in import and export
2. Mechanical, Electrical Management:
- Repair electrical systems, electrical controls, and electrical systems for lighting machines and equipment in the office upon request from relevant departments.
- Manage materials, tools, instruments and equipment under their management.
3. Office Management:
- Maintain of fabric and materials warehouse, office equipment
- Receive and deliver goods to the relevant department. Coordinate with courier service to make sure the delivery goes smoothly.
- Order goods periodically.
- Administrative activities: assist conference programs and events for the company.
- Other tasks are assigned by line manager.
***Job requirements:
- Graduated from high school or above
- Al least 6 months - 1 years of experience as the same role.
- Flexible, able to act independently
- Pro-active problem solver
- Self-motivated, team player, prepared to work under pressure
*** Benefits:
- Negotiable salary.
- SI, HI, UI with full salary package
- Premium Insurance 24/7 for employees
- 14 annual leave days a year
- Gifts for married, welcome new baby, women days, Moon festival, Tet, seniority
- 13th month bonus
- Annual health check-up, annual company trip, year-end party
Với thiết kế sang trọng và đẳng cấp cùng các trang thiết bị nhập khẩu 100% từ Châu Âu. Tọa lạc trên cung đường vàng Trần Phú - Thành phố Nha Trang, Khách sạn Queen Ann sở hữu hướng nhìn biển trực diện, chỉ vài bước chân bạn có thể hòa mình với thiên nhiên, biển xanh, cát trắng.
Thật là một nơi lý tưởng để lưu giữ những khoảnh khắc đẹp nhất của kỳ nghỉ với gia đình, bạn bè và một nửa đặc biệt của mình.